Bedankt voor deze waardevolle reactie, reageer dan nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:41 schreef mien-moeke het volgende:
Themes op je telefoon
iPhone
damn... Verveel me
IS namelijk een prachtig thema, maar volgens mij reten lastig om fatsoenlijk te installeren.quote:
Klopt. Ik wil hem eigenlijk wel. Maar ik zet hem aan op winterboard. En dan is het het standaard Thema en mijn icons erachter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
IS namelijk een prachtig thema, maar volgens mij reten lastig om fatsoenlijk te installeren.
Dat heb ik dus ook, en op die "tutorial" wordt niet duidelijk uitgelegd, hoe je categories en springjumps goed moet toepassenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:55 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Klopt. Ik wil hem eigenlijk wel. Maar ik zet hem aan op winterboard. En dan is het het standaard Thema en mijn icons erachter.
dus ik heb mijn oude thema weerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, en op die "tutorial" wordt niet duidelijk uitgelegd, hoe je categories en springjumps goed moet toepassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |