Volgens mij weet ik welk nummer je bedoelt, ik probeerde op dat moment net te "slapen" en bleef maar wakker liggen van dat continue geloop van het intro van een nummer, duurde zo'n goede 5 minuten? Kan alleen ff niet op de naam komenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef existence1973 het volgende:
Wie o wie weet wie er laatste in de 24 uurs tent heeft gedraaid? Dus de nacht van zondag op maandag.
Ik ben namelijk op zoek naar een nummer die ze daar aardig in de loop gooiden op het laatst.
Ja dat is hem hoop ik. Het was echt een intro van een nummer ja. Echt een hele lang durende hoge toon en dan los. Hij blijft maar in maar kop malen en wil er graag weten wat voor een nummer het was. Het was erg goed. Ik lag namelijk ook in mij tent toen. hahaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:42 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welk nummer je bedoelt, ik probeerde op dat moment net te "slapen" en bleef maar wakker liggen van dat continue geloop van het intro van een nummer, duurde zo'n goede 5 minuten? Kan alleen ff niet op de naam komen
Klopt , ook al niet op de mijne. Ze staan ook partyflock. Ik zal het daar eens proberenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:54 schreef julian6 het volgende:
Dekmantel Soundsystem!!!!
wat een helden waren dat.
Ik zoek ook al een nummer dat ze draaiden. "This is a journey into sound" hoor je erdoorheen, maar ze reageren niet op mijn mail
Is dat niet gewoon dit foute nummer;quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:54 schreef julian6 het volgende:
Dekmantel Soundsystem!!!!
wat een helden waren dat.
Ik zoek ook al een nummer dat ze draaiden. "This is a journey into sound" hoor je erdoorheen, maar ze reageren niet op mijn mail
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:11 schreef Gloei-lamp het volgende:
De donderdag avond............. wat een KUT DJ!!!!
mooi hoe die kerel werd uitgefloten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |