gelukkig hoeft TS niet op zondag.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef LieLie het volgende:
Met stip op één bij mij: De chinees in Staphorst!
Dan is de chinees ook open hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef DroogDok het volgende:
[..]
gelukkig hoeft TS niet op zondag.
Als het ook wat verder van de snelweg mag vind je natuurlijk rete veel aardige etablisementen.
Ik vind hem geweldig, bedankt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik heb laatst ontdekt dat google maps heel makkelijk is bij het plannen van tussenstops. Ik vind wegrestaurants meestal namelijk vrij ellendig, en nog belachelijk duur ook. Terwijl je met een omweg van 10 minuten wel goed kunt eten.
Je zet de kaart op een gebied waar je ongeveer bent tegen etenstijd, mag best een gebied van 50 of 100 km zijn, en dat tik je 'restaurant' in, krijg je allemaal rooie puntjes op je scherm. Dan zoek je de rooie puntjes uit die dicht bij de afslagen liggen en kijk je of het wat lijkt. Je kunt meteen recensies checken. Dan kun je met de satelliet ook nog zien of er een beetje parkeerruimte is en desnoods met streetview kun je alvast kijken hoe je de snelweg weer opkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |