Ik was serieus erover aan het denken om straks na mijn werk de randweg op te schieten, A67 op en in Belgie friet te gaan etenquote:
Fufr maakte gisteren dezelfde grapquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:51 schreef Levitation het volgende:
Gaan jullie trouwens een huis kopen in Dort? Ik weet er nog wel eentje te koop te staan. Tuin is wel recent omgespit.
Nee, van de buurmanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Fufr maakte gisteren dezelfde grapMaar ik kwam er gisteravond pas achter dat het idd het huis van Milly was
Ik ga morgen naar belgique....Voorbij Brusselquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik was serieus erover aan het denken om straks na mijn werk de randweg op te schieten, A67 op en in Belgie friet te gaan eten.
Dat was heul geen grapquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Fufr maakte gisteren dezelfde grapMaar ik kwam er gisteravond pas achter dat het idd het huis van Milly was
Inderdaad, geen grap, maar een buitenkansje! Huis is kei voordelig!quote:
zonder pardonquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:36 schreef febster het volgende:
Hoe heet de laatste show van Theo ook alweer?
nope, dat is de show ervoor, tegen beter weten in.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef febster het volgende:
Das niet diegene waar hij het jezusbeeld likt he?
achermequote:
Ze is niet blondquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef ArTiC het volgende:
Miley Cyrus is weer single
Niks voor jou r8?
minderjarig is toch jouw ding?
homoquote:
Druk, Artic?quote:
ja...maar ik heb geen zin...quote:
hihiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar ik heb geen zin...
collega: zo, bijna weer naar huis!
ik: ik ben mentaal 3 uur geleden al vertrokken
lachen om jezelf is zo.... zo.... artic.quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
lachen om jezelf is zo.... zo.... artic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |