quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij zitten nog aan de goede, leuke kant van de 25
preciesquote:
Komt omdat je de jongste bent hierquote:
De kortstdurende kant. Wij hebben dus langer plezierquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wij zitten nog aan de goede, leuke kant van de 25
Hehehequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Komt omdat je de jongste bent hier.
Waar hersens zitten kunnen geen haren groeien.quote:
ik ben nog niet grijs en kaalquote:
Ja, zoveel plezier... ugh. Moet je ineens serieus en echt volwassen gaan doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
De kortstdurende kant. Wij hebben dus langer plezier.
Bart, dit gaat een inkoppertje worden he....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar hersens zitten kunnen geen haren groeien.
Denk je nou echt dat ik serieus en volwassen doequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zoveel plezier... ugh. Moet je ineens serieus en echt volwassen gaan doen
Hoe dan? Ik ben kalend, jij niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bart, dit gaat een inkoppertje worden he....
Nee, maar dat was ik toch al van je gewendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik serieus en volwassen doe.
nou ja, troost je, aan deze kant van de 25, is het voor mij nog niet serieus en volwassenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja, zoveel plezier... ugh. Moet je ineens serieus en echt volwassen gaan doen
Dus je kan beter 25+ zijn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, maar dat was ik toch al van je gewend.
Je probeert het elke keer weer zo hard.. Dat je het niet red weet iedereen al..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik serieus en volwassen doe.
Hihi, douche-eendje wilde een nerd-grapje maken!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Laat maar, je snapt hem toch niet.
Welnee, het is juist veel leuker om 25+ te zijn en onvolwassen te doen, dan verwacht niemand hetquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef lynda het volgende:
[..]
Je probeert het elke keer weer zo hard.. Dat je het niet red weet iedereen al..
Je hoeft geen moeite meer te doen, we weten dat je liever 23 wil zijn..
Komt wel goed Bart!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Hihi, douche-eendje wilde een nerd-grapje maken!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bart, dit gaat een inkoppertje worden he....
Ik heb de 25 tenminste gehaald, dat kan jij nog niet zeggen...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, want iedereen wilt 25- zijn. Maar troost je Bart, dementie merk je toch niet.
nee hoor, ik wil niet 25- zijn,quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:26 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee, want iedereen wilt 25- zijn. Maar troost je Bart, dementie merk je toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |