Hoeveel geruchten er wel niet zijn geweest... HHW wil het maar wat graag, gemeente Alkmaar wilt geen ruimte geven maar ook niet dat het MCA weggaat en blablabla. MCA wilt al langer verhuizen dan ik oud ben geloof ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:01 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Laatste gerucht was HHW toch?
Ze moeten de boel niet weghalen daar, is totaal niet rendabel. Dan maar een dependance langs de Ring bij Bergen daar.
Zal vast wel kunnen met middelbaar onderwijsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahaha, kan dat dan?
Ik bedoelde het niet-serieuze werk!
Halve ziekenhuis is ook net weer voor de 490390e keer half verbouwd..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoeveel geruchten er wel niet zijn geweest... HHW wil het maar wat graag, gemeente Alkmaar wilt geen ruimte geven maar ook niet dat het MCA weggaat en blablabla. MCA wilt al langer verhuizen dan ik oud ben geloof ik.
We hoefden eigenlijk niets te doenquote:
Goed bezig!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Welnee, daar heb ik geen collega's. Ik werk hier alleen met mannen, wat vrouwelijke collega's zou wel leuk zijn. Is gewoon gezellig...
[..]
Terecht. Allebei lekker.
Maar ik ben weer terug en de patiënten van het ZMC zijn weer blij.
Jaaaa en nu is de pathologie eindelijk aan de beurt! We hebben een paar vrienden a.k.a. chirurgen minder (ja, we hebben hun ontspanserre ingepiktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:03 schreef lynda het volgende:
[..]
Halve ziekenhuis is ook net weer voor de 490390e keer half verbouwd..
Hoe oud ben je dan??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Hoeveel geruchten er wel niet zijn geweest... HHW wil het maar wat graag, gemeente Alkmaar wilt geen ruimte geven maar ook niet dat het MCA weggaat en blablabla. MCA wilt al langer verhuizen dan ik oud ben geloof ik.
Dankjequote:
Chirurgje pestenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaaaa en nu is de pathologie eindelijk aan de beurt! We hebben een paar vrienden a.k.a. chirurgen minder (ja, we hebben hun ontspanserre ingepikt), maar wel eindelijk meer ruimte. Zit nu in de screenruimte, ooit gemaakt voor 5 medewerkers maar inmiddels zitten we met zijn 9en in dit hokje.
Dat klinkt bekend!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zit nu in de screenruimte, ooit gemaakt voor 5 medewerkers maar inmiddels zitten we met zijn 9en in dit hokje.
23quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:08 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan??
Is voor t MCA ook niet practisch. Zal wel gevolgen hebben voor t personeelsbestand, aangezien er veel mensen werken uit de buurt die minder bereidwillig zijn om te gaan 'reizen'.
Damn, broekkie.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
23![]()
Ach het MCA zal morgen toch niet ineens verdwenen zijn. Of er moet weer eens brand uitbreken.
Jaja ik weet het. Ik ben ook al tijden de jongste op het lab. Paar keer gehad dat de stagiair zelfs ouder was.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Damn, broekkie.
Naja, de Hout hebben ze ook gesloopt. MCA kan net zo makkelijk hoor.
ik ben nog geen 30, dus ik ben niet oudquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef lynda het volgende:
Alles kan
En broekkie? 90% in dit topic is gewoon oud..
Ik denk dat Ayca de jongste is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:13 schreef lynda het volgende:
Alles kan
En broekkie? 90% in dit topic is gewoon oud..
Ik ben nog geen 25, dus je bent wel oudquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben nog geen 30, dus ik ben niet oud
Hahahahaha, heb je een Judith als collega?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja ik weet het. Ik ben ook al tijden de jongste op het lab. Paar keer gehad dat de stagiair zelfs ouder was.
Ik ook niet!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben nog geen 30, dus ik ben niet oud
je bent gewoon idd een broekiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 25, dus je bent wel oud
Jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:16 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Hahahahaha, heb je een Judith als collega?
Wij zitten nog aan de goede, leuke kant van de 25quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef lynda het volgende:
En dan ben ik nog lang niet de jongste..
Jullie zijn gewoon allemaal oud![]()
Ouder en wijzer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef lynda het volgende:
En dan ben ik nog lang niet de jongste..
Jullie zijn gewoon allemaal oud![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |