Op die tong zitten ook allemaal bacterieen! Hou bij je!quote:
lyndaquote:
Jij bent de boekhouder, maak een potje voor nieuwe pc's!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik wordt serieus gek van mijn computer op mn werk. te weinig geheugen en te traag.
en ze zijn te krepserig om nieuwe computers te kopen...
voor de nieuwe potjes is de directeur de register accountant voorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:42 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Jij bent de boekhouder, maak een potje voor nieuwe pc's!
Wij zijn boekhouders - wij hebben geen serieus werk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:42 schreef lynda het volgende:
Is dat niet bij 90% van elke organisatie zo?
Ik neem al jaren liever mijn eigen laptop mee bij serieus werk..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef douche-eendje het volgende:
Waterpokken worden ook veroorzaakt door een herpes-virus!
Ik heb 5 jaar biologie gehad maar ik wist pas van die waterpokken ook toen mijn eigen kind het hadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:32 schreef J.J.McKay het volgende:
Das niet eerlijk, jij bent biologisch geschoold!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Wij zijn boekhouders - wij hebben geen serieus werk.
Dan dan wel weer jammer..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
voor de nieuwe potjes is de directeur de register accountant voor
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 5 jaar biologie gehad maar ik wist pas van die waterpokken ook toen mijn eigen kind het had
Ik ben student ik heb nog minder serieus werkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:43 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Wij zijn boekhouders - wij hebben geen serieus werk.
precies... met het excuus dat we volgend jaar gaan verhuizen en dat we dan nieuwe computers krijgen... waarom wachten er zijn meer mensen die een nieuwe computer nodig hebbenquote:
AH2Go ofzo?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:45 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik ben student ik heb nog minder serieus werk
Smoesjes...bovendien zijn er dit jaar andere/ betere regels m.b.t afschrijvingen waardoor het voordeliger is om dit soort uitgaven nu te doen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
precies... met het excuus dat we volgend jaar gaan verhuizen en dat we dan nieuwe computers krijgen... waarom wachten er zijn meer mensen die een nieuwe computer nodig hebben
Hahaha, kan dat dan?quote:
Ach jij gaat ten minste nog verhuizen. Hoe lang heeft het MCA al wel niet plannen om te verhuizenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:47 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
precies... met het excuus dat we volgend jaar gaan verhuizen en dat we dan nieuwe computers krijgen... waarom wachten er zijn meer mensen die een nieuwe computer nodig hebben
idd ja, dat moeten ze wel weten dacht ik zo. ze moedigen het aan om te investeren...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Smoesjes...bovendien zijn er dit jaar andere/ betere regels m.b.t afschrijvingen waardoor het voordeliger is om dit soort uitgaven nu te doen.
Welnee, daar heb ik geen collega's. Ik werk hier alleen met mannen, wat vrouwelijke collega's zou wel leuk zijn. Is gewoon gezellig...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:32 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Jij kort echt tekort.
Allen..ik heb een voorstel.
Bij de meet van morgen, moeten jullie allemaal 1 drankje minder nemen en het bedrag ervan in de pet doen voor Bart.
En daarna even langs de Achterdam sturen...
Terecht. Allebei lekker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je vergelijkt vrouwen met bier
Laatste gerucht was HHW toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach jij gaat ten minste nog verhuizen. Hoe lang heeft het MCA al wel niet plannen om te verhuizen.
Goed werk!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:00 schreef Bart het volgende:
Maar ik ben weer terug en de patiënten van het ZMC zijn weer blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |