Een meter lager dan dr hoofd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet op de normale plek blijkbaar...
Spijt niet, meer een deuk in m'n idee van mijn inschattingsvermogen.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Een soa is ene soa. Zit geen onderscheid tussen.
Gaaf! Jammer dat alleen de eerste cd écht leuk is, anders was ik wel gegaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef ErwinDikkie het volgende:
he bianc,
electrik six komt 1 december naar de melkweg. of wist je dat al?
De gevolgen van aids toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
InderdaadEn van HIV ga je niet dood, van aids wel
ik bedoelde meer dat een "normale" soa in principe weg gaat en hiv niet toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
InderdaadEn van HIV ga je niet dood, van aids wel
Na behandeling kunnen de meeste weggaan ja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat een "normale" soa in principe weg gaat en hiv niet toch?
ik ook niet gelukkigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:06 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Na behandeling kunnen de meeste weggaan ja...
Gelukkig ben ik geen ervaringsdeskundige
HPV is ook een soa en daar kan een vrouw baarmoederhalskanker van krijgen. Dus...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:04 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat een "normale" soa in principe weg gaat en hiv niet toch?
die heb ik bijna nooitquote:
Dus die heb je wel..dus je hebt een SOA!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:18 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
die heb ik bijna nooit
wist dat het herpes was
Ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef J.J.McKay het volgende:
Dus die heb je wel..dus je hebt een SOA!
dat is wel heel erg kort door de bocht lijkt mequote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:19 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dus die heb je wel..dus je hebt een SOA!
Als ik in 5 jaar 1 koortslip heb dan is het veelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
* even LL van het lijstje schrappen (A)
Is t ook?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dat is wel heel erg kort door de bocht lijkt me![]()
de laatste jaren heb ik ze niet gehad
Bij mij is t nooit tot uiting gekomen, dus........IK HEB T NIET!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik in 5 jaar 1 koortslip heb dan is het veelde laatste is 3 jaar terug
die daarvoor zelfs 6 jaar terug (tijdens de zwangerschap vd jongens)
En het is alleen besmettelijk als de blaasjes nog niet uitgedroogd zijn
Jij kan ook drager zijn van het virus
Das niet eerlijk, jij bent biologisch geschoold!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef douche-eendje het volgende:
Waterpokken worden ook veroorzaakt door een herpes-virus!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:32 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, jij bent biologisch geschoold!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |