Ja doeiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:32 schreef J.J.McKay het volgende:
Jij kort echt tekort.
Allen..ik heb een voorstel.
Bij de meet van morgen, moeten jullie allemaal 1 drankje minder nemen en het bedrag ervan in de pet doen voor Bart.
En daarna even langs de Achterdam sturen...
Nee, hij bedoelt beer goggles. Dat hoe meer je zuipt, hoe leuker mensen worden. Ook al zijn ze dat niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je vergelijkt vrouwen met bier
Verlosser?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:37 schreef J.J.McKay het volgende:
Dan mag jij je opwerpen als "verlosser"
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, hij bedoelt beer goggles. Dat hoe meer je zuipt, hoe leuker mensen worden. Ook al zijn ze dat niet.
Wederom ervaringsdeskundige.quote:
Bij mannen werkt dat wel hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je die achterdam heul niet nodig
We sturen bart gewoon naar de Extasequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:49 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Bij mannen werkt dat wel hoor!
Woon nog niet zo lang in Alkmaar, dusseh...wasda?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
We sturen bart gewoon naar de Extase
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wederom ervaringsdeskundige.
Sterker nog, dat was uit m'n eigen ervaring.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij kent hem langer dan ik
[..]
Dan heb je die achterdam heul niet nodig
De discotheek waar je naast 16jarige breezahchickies ook nog een divers aanbod aan soa's kunt oplopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Woon nog niet zo lang in Alkmaar, dusseh...wasda?
Dewi d'r reactie was veelzeggend ja.quote:
Ohquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sterker nog, dat was uit m'n eigen ervaring.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De discotheek waar je naast 16jarige breezahchickies ook nog een divers aanbod aan soa's kunt oplopen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De discotheek waar je naast 16jarige breezahchickies ook nog een divers aanbod aan soa's kunt oplopen
niet zo overdrijven met die soa's he? eerder hivquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Aha, klinkt als de ideale plek om heen te gaan.. NOT!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:52 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat denk je dat HIV is....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet zo overdrijven met die soa's he? eerder hiv
Veel te veel gedronken op een feestje, daarna de kroeg nog in en tsja.quote:
ook een soa, maar een tikkeltje erger toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat denk je dat HIV is....
Klinkt als spijtquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel te veel gedronken op een feestje, daarna de kroeg nog in en tsja.Ik vraag me nog steeds af waar m'n gedachten zaten.
niet op de normale plek blijkbaar...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel te veel gedronken op een feestje, daarna de kroeg nog in en tsja.Ik vraag me nog steeds af waar m'n gedachten zaten.
Een soa is ene soa. Zit geen onderscheid tussen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ook een soa, maar een tikkeltje erger toch?
In het glaasjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |