Das waar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel thuis
[..]
Ik heb het niet verzonnen
Ben al lang blij dat ik het gehaald heb
25+ zit ik niet mee hoor. 30+ gaat me wel iets te ver.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:16 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik denk dat de 25- de 30+ oud vind, no offence ze vinden de 25+ al oud
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef IJsdraakje het volgende:
25+ zit ik niet mee hoor. 30+ gaat me wel iets te ver.
Jeetje wat een triest systeem zegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:21 schreef lynda het volgende:
Kan die gare ovchipbraakpas aub weer afgeschaft worden?controle in trein en pas geblokkeerd.. gister nog gewoon controle gehad en niets aan de hand. nou mag ik op amstel maar hopen dat er nog iemand te vinden is hier voor anders kan ik de metro alleen in door poort open te trappen of achter iemand aanlopen.. Ook al meer dan genoeg ervaring mee inmiddels
ach het is pas mijn vierde chipkaart
Dan heb ik vast mazzel met de mijne, is de eerste en doet het nog steedsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:21 schreef lynda het volgende:
Kan die gare ovchipbraakpas aub weer afgeschaft worden?controle in trein en pas geblokkeerd.. gister nog gewoon controle gehad en niets aan de hand. nou mag ik op amstel maar hopen dat er nog iemand te vinden is hier voor anders kan ik de metro alleen in door poort open te trappen of achter iemand aanlopen.. Ook al meer dan genoeg ervaring mee inmiddels
ach het is pas mijn vierde chipkaart
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
De geur van homemade chocolate chip cookies
Ah je bent al aan het bakken voor morgen, goed zoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
De geur van homemade chocolate chip cookies
Nou ja, ze had het volgens mij toegezegd dat ze van alles zou bakken en mee zou nemen...quote:
dank u...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef douche-eendje het volgende:
Eet smakelijk. Ik heb gisteren braaf mijn avondeten klaargemaakt en opgegeten, moest van Bart. En het was zo lekker dat ik net weer hetzelfde heb gegeten
*munch* ja mevrouwquote:
Die was lekker jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:37 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
dank u...
bami van schoonmoeders. is wel erg lekker
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef Bart het volgende:
Ah je bent al aan het bakken voor morgen, goed zo.
Ik ga toch geen eigen baksels meenemen naar de kroegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:32 schreef Bart het volgende:
Nou ja, ze had het volgens mij toegezegd dat ze van alles zou bakken en mee zou nemen...
Ik vind van ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:34 schreef douche-eendje het volgende:
BraafEn ik geloof dat dit topic nog wel vol kan vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |