quote:
Nee dat niet. Maar ik ben nu te ziekig om er eentje uit je te trekken. Ik nies je wel even virtueel onder ter compensatiequote:
Vriendelijk zeg. Kunnen ze jou niet houden, volgende keer dat je het MCA binnenhuppelt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ik ben nu te ziekig om er eentje uit je te trekken. Ik nies je wel even virtueel onder ter compensatie
Denk niet dat ze dat willen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:57 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Vriendelijk zeg. Kunnen ze jou niet houden, volgende keer dat je het MCA binnenhuppelt?
Proefpersoon erbij, tuurlijk wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dat willen.
Ik vind het wel genoeg om een speciaal geval te zijn op de oogheelkundequote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:00 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Proefpersoon erbij, tuurlijk wel.
Is goed voor de studentjes
Aha, je bent blind maar kan toch zien?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel genoeg om een speciaal geval te zijn op de oogheelkunde
Zoiets ja. 1 blind oogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:04 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Aha, je bent blind maar kan toch zien?
Dus ben je blind maar kan je toch zienquote:
Pardon?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik ben nog geen 30, dus ik ben niet oud
ja best welquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
is dat zo? noem eens een voorbeeld?
Deze gaat zo hard in mijn foboquote:
Ik heb dus ook mijn rijbewijs nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:13 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Dus ben je blind maar kan je toch zien
En vrouwen zijn al een gevaar op de weg, zelfs met twee ogen
Ik ben hard op weg om hem te halenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:15 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb dus ook mijn rijbewijs niet
Nóg gevaarlijker als je dan in de auto staptquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik heb dus ook mijn rijbewijs niet
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg om hem te halen
Ja vrijdag de 13equote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:19 schreef ErwinDikkie het volgende:
![]()
theorie had je al gehaald toch?
Ben je bekend met het nieuwe systeem?quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je bekend met het nieuwe systeem?
* 25 vragen over gevaarherkenning;
* 30 vragen over verkeersregels;
* 10 vragen over verkeersinzicht.
Bij de eerste 25 moet je er 12 of meer goed hebben (ik had 16 goed)
Van de rest mag je er 5 fout hebben (2 foutjes)
Damn, mag je zoveel fouten maken? 18 stuks of 65 vragen! Das bijna 30%!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
Ben je bekend met het nieuwe systeem?
* 25 vragen over gevaarherkenning;
* 30 vragen over verkeersregels;
* 10 vragen over verkeersinzicht.
Bij de eerste 25 moet je er 12 of meer goed hebben (ik had 16 goed)
Van de rest mag je er 5 fout hebben (2 foutjes)
laterz!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga naar huis toe.
misschien tot vanavond. anders tot morgen
Wel thuisquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:28 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik ga naar huis toe.
misschien tot vanavond. anders tot morgen
Ik heb het niet verzonnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef J.J.McKay het volgende:
Damn, mag je zoveel fouten maken? 18 stuks of 65 vragen! Das bijna 30%!
1 fout in het verkeer en je kunt dood zijn...dat moeten ze opschroeven.
Desalniettemin: gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |