quote:Op donderdag 26 augustus 2010 05:10 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen
Concert van Kaas was echt goed te doen gister
Môgge Koenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:39 schreef Koen66 het volgende:
Moguh!!!!:W
Wat een heerlijk graftakkenweer zeg !!!!
Môggequote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:51 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen ! WAt een takkeweer!
quote:
Basel 31 °Cquote:Kutweer, mobiel en de lapo....
kan wel even geloof ik.quote:Hoe lang kan je een post editten?? Weet ik geneens....
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:03 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyyy C_A en CRV
Kutweer, mobiel en de lapo....
Hoe lang kan je een poster editten?? Weet ik geneens....
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:00 schreef crv het volgende:
heb overigens weinig geslapen en teveel nagedacht vannacht![]()
![]()
quote:
de wekker niet gehoordquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]hoi! Datis kut
![]()
En ik ben te laat
* springt het bed uit *
nee, de band heet Kaas.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:58 schreef crv het volgende:
[..]
wat moet ik mer bij een kaasconcert voorstellen. maken ze muziek uit kazen
Wie weet was het muismeisje er ook wel
Ja en Nee, het is over een nieuwe Job en dat geeft me hoofdbrekens zie "vannnacht" toen jij naar bed gingquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:39 schreef Koen66 het volgende:
Moguh!!!!:W
Wat een heerlijk graftakkenweer zeg !!!!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 06:51 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen ! WAt een takkeweer!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
Takkeweer.
vanuit woonplaats tot de a73 niet harder dan 100 -120. En dan zag je nog maar tot ongeveer 10 a 20 meter voor je. Soms zag je zelfs de voorligger nog eens niet. Daarna werd de regen wat minder.
Je mag ook niet harder dan 100-120quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, de band heet Kaas.
Takkeweer.
vanuit woonplaats tot de a73 niet harder dan 100 -120. En dan zag je nog maar tot ongeveer 10 a 20 meter voor je. Soms zag je zelfs de voorligger nog eens niet. Daarna werd de regen wat minder.
hehequote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:19 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]Hollanders, altijd zeiken over het weer [ afbeelding ]
ach normaal ligt mn gemiddelde snelheid over de totale rit rond de 110 - 120 vandaag kwam die niet over de 90 hahaquote:
ik hoop dat je met de omsatndigheden die jij beschrijft je snelheid en afstand toch hebt aangepast ipv met jeugdige overmoed denkt het wel aan te kunnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach normaal ligt mn gemiddelde snelheid over de totale rit rond de 110 - 120 vandaag kwam die niet over de 90 haha
zekers wel. de gemiddelde kwam ook alleen maar hoger omdat het vanaf de a73 tot aan rheden niet meer hard regende maar meer miezer. En dat de ruitenwissers op interval konde ipv snel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:26 schreef crv het volgende:
[..]
ik hoop dat je met de omsatndigheden die jij beschrijft je snelheid en afstand toch hebt aangepast ipv met jeugdige overmoed denkt het wel aan te kunnen
Idioten blijf je er altijd bijhouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zekers wel. de gemiddelde kwam ook alleen maar hoger omdat het vanaf de a73 tot aan rheden niet meer hard regende maar meer miezer. En dat de ruitenwissers op interval konde ipv snel.
je had wel van die malloten die hem in 1 keer naar links gooide. En dan rijd je al 80 waar je normaal 120 mag. met vrachtwagens inhalen zag je helemaal niksmaar jah, regent nu weer goed hard
mjah idd. ik heb ook zoiets met dit weer van: wil je erlangs: ik ga graag aan de kantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:31 schreef crv het volgende:
[..]
Idioten blijf je er altijd bijhouden.
Jammer dat mijn camera bij mijn schoonpa ligt, hebben weer een prachtige zonsopkomst hier
Ceeeeeeeee !!! ik was gister bij jou om de hoekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:32 schreef Cee het volgende:
Goedemorgen.M'n rechterooglid trilt constant.
Oh ja? Wo warst du denn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ceeeeeeeee !!! ik was gister bij jou om de hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |