En deze opmerkingenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:10 schreef Diabox het volgende:
[..]
Maak jij maar weer je broodtrommel klaar, morgen moet je weer aan de slag!
Je wordt vanzelf een beetje arrogant als je zo intelligent bent als ik, valt niks aan te doen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:12 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
En deze opmerkingenHoe triest
Ik snap niet hoe mensen die zo arrogant zijn als jij worden gevormd. Ben je mishandeld? In je kont geneukt?
Ga dan mensen irriteren in reallife ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Je wordt vanzelf een beetje arrogant als je zo intelligent bent als ik, valt niks aan te doen.
Is goed man.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:17 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Ga dan mensen irriteren in reallife ofzoGa naar je vrienden en irriteer hen
Je weet niet wat je moet zeggen op mijn post dus dan doe je maar kinderachtigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:18 schreef Diabox het volgende:
[..]
Is goed man.![]()
Broodtrommel al klaar?
Ik doe geen vwo, ik doe wo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:19 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Je weet niet wat je moet zeggen op mijn post dus dan doe je maar kinderachtigEn jij doet VWO
![]()
![]()
En maar kinderachtig blijven doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:21 schreef Diabox het volgende:
[..]
Inderdaad, kon ik maar muurtjes metselen!
ja egt he!! :S en wat is "diaboks" nOu weer voor stommu naam echt voor een idiood!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:22 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
En maar kinderachtig blijven doenWeet je zeker dat je niet op het verkeerde niveau geplaatst bent? Autistische kinderachtige corpsball
Ga een kont likken
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:22 schreef SinofEnvy het volgende:
omg diaboks jy bent egt zOo triest!!!!!! f seriues ju denkt je bent betr dan ons omdat je zogenaamt 'hoogbegaaft" bent he :S :S nOu zorg maar dat iCkk ju nOOit!!! NOOIT!! op straat tegekom met mu vriendjee hij slaat ju kapot jy bent egt vast 1.70m en 55 kg en een slappu nerd!!!!!!!! mijn vriend is bOdybilder! jy gaat kapOt!
He bah, je hebt me, ik ben 1m65 @ 50 kgquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:22 schreef SinofEnvy het volgende:
omg diaboks jy bent egt zOo triest!!!!!! f seriues ju denkt je bent betr dan ons omdat je zogenaamt 'hoogbegaaft" bent he :S :S nOu zorg maar dat iCkk ju nOOit!!! NOOIT!! op straat tegekom met mu vriendjee hij slaat ju kapot jy bent egt vast 1.70m en 55 kg en een slappu nerd!!!!!!!! mijn vriend is bOdybilder! jy gaat kapOt!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:22 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
En maar kinderachtig blijven doenWeet je zeker dat je niet op het verkeerde niveau geplaatst bent? Autistische kinderachtige corpsball
Ga een kont likken
Diabox, stomme en idioot.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:23 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
ja egt he!! :S en wat is "diaboks" nOu weer voor stommu naam echt voor een idiood!
Jij zou beter moeten weten dan andere mensen irriteren, jij bent toch zogenaamd hoogbegaafd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:24 schreef Diabox het volgende:
[..]
He bah, je hebt me, ik ben 1m65 @ 50 kg![]()
[..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:27 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
dann wat!!!! mOet myn vriend j0u soms ook KAPOT maken!!!!
Ewa, N0rmaal doen sagbi wil je ban ofsoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:27 schreef SinofEnvy het volgende:
[..]
dann wat!!!! mOet myn vriend j0u soms ook KAPOT maken!!!!
Ja man, echt triestquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:27 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
[..]
Jij zou beter moeten weten dan andere mensen irriteren, jij bent toch zogenaamd hoogbegaafd?Toch kun je niet een gesprek aangaan op een normaal niveau
Echt triest dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |