TS had na zijn avondmaal net nog wat honger en ging dus naar de AH om nog iets voor deze mooie avond te halen. Dus ik kom in de Albert Heijn, en loop een beetje rond om te kijken wat ik wil, maar er is verdomme gewoon te veel keus, das een essentieel onderdeel van de klacht!
Dus ik beland bij de toetjes, en ben eigenlijk op zoek naar vla van de Zuivelhoeve, zo'n emmertje, omdat die chocoladevla te lekker is

. Verkochten ze niet. Oke, wel veel keus, maar echt goede dingen niet verkopen..
Vanaf toen werd alles een beetje een waas voor m'n ogen, tot ik voor het leuke kassameisje stond die ik tekort zou doen met wat superlatieven die toen door m'n gedachten schoten.
Maar wat blijkt godverdomme nou?! Sta ik daar, afgerekend en wel, met AH Puur en Eerlijk (

!!!) Chocoladevla in m'n handen. Godver, ze drijven je bij de AH altijd zo in 't nauw. Ze zijn zo slim he... met al die taktieken enzo tot je geen kant meer op kan.
Nouja er was dus verder niks te vreten dus ik had weinig keus. Dus ik maak dat open, en stop m'n lepel erin, en dat moet voor m'n lepel leuker geweest zijn dan voor mij, want het was zag er niet uit. Oordeel zelf maar:
Het was drap en pudding doormekaar, en ondanks het roeren nog steeds een teringzooi.
Herinner ik me dat ik nog AH slagroom had staan. Ik denk das wel lekker als ik dat er doorheen roer, dan bindt het geheel wat enzo. Dus ik kijk zo op de onderkant van die spuitbus, is ie nog goed tot oktober, nou prima. Ik trek die dop eraf, en wat de fack tref ik aan... Nouja, kijk zelf maar... Klikken op eigen risico:
http://cl.ly/acee92391fb501773942Oja, godverkut, ik was vergeten dat ik die met een meisje had gebruikt. Maar die slagroom van de AH kan dus nieteens tegen een likje, wat heb je daar nou aan..?!?!!1
Oh, en ik heb die vla toch maar opgegeten omdat er niks anders was. Smaakt trouwens naar niks en ondanks het roeren zat er onderop nog zo'n kwak die wel dik was en fatsoenlijk geroerd, maar in contrast met de drap van daarboven daardoor enorm smerig was. Geen aanrader dus.