Zou al schelen als ze het zouden uitzenden hequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:28 schreef Outlined het volgende:
Gaat allemaal niet overtuigend.
Als een nederlandse club europees speelt kijken er wel 100.000 mensen. Nu speelt neerlands beste tennisser en hoeveel mensen zouden er kijken? 100?
Iedere sport in Nederland heeft pas kijkers als we wereldtop hebben, behalve met voetbalquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:28 schreef Outlined het volgende:
Gaat allemaal niet overtuigend.
Als een nederlandse club europees speelt kijken er wel 100.000 mensen. Nu speelt neerlands beste tennisser en hoeveel mensen zouden er kijken? 100?
het bevoordelen van bepaalde sporten is me al jaren een doorn in het oog, nou komt tennis er ivm veel andere sporten niet eens zo heel bekaaid van af maar toch, gaat om het principe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zou al schelen als ze het zouden uitzenden he
Hij heeft er officieel volgens mij 6 stuks, de Bakker aanzienlijk meerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:35 schreef Norrage het volgende:
Hoeveel UEs heeft Stakovsky al?? Volgens mij nog 0 ofzo...gisteren tegen Baggy was dat ook zo
dat was een backhand smash dus zo moeilijk om te pakken nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef Norrage het volgende:
Break Stakovsky....ook die smash had hij nog...tsja, niks tegen te doen, alle lof
tsja, sloeg een perfecte lob erop....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:40 schreef Outlined het volgende:
[..]
dat was een backhand smash dus zo moeilijk om te pakken nou ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |