vrees het ook...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:13 schreef Norrage het volgende:
Ok, wordt minimaal een tiebreak 3e set nu...GSM Brands dus.
Wint hij die ooit wel?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef TheArt het volgende:
En GSM Brands. Tsja die verdomde tiebreaks hè.
10 gewonnen, 17 verloren dit jaar. Zo dramatisch is het nog niet, maar de laatste tijd verliest is ze constant.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:41 schreef Norrage het volgende:
Tiebreaks...![]()
ik vind het serieus grappig
Thiemo wordt zo echt een cult-tiebreak speler...
Tsja, laatste half jaar is het 3-14...dat is serieus iets om je zorgen over te maken...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
10 gewonnen, 17 verloren dit jaar. Zo dramatisch is het nog niet, maar de laatste tijd verliest is ze constant.
Hij speelde overigens best goed. Amusante wedstrijd ook. Zonde dat hij van die 2 breakkansen in de derde set er niet één weet te maken. Kansen daarna heeft ie niet meer gehad.
Driekwart van het seizoen is hardcourt, dus dat lijkt me niet zo handigquote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef mitt het volgende:
Gaat zn voorkeur niet uit naar gravel? En dat hij op hardcourt 'gewoon' minder goed is.
Ja dat is natuurlijk zo, het is interessant dat zijn hele mentaliteit op gravel gewoon veel en veel beter is dan op andere baansoorten. Vast met zelfvertrouwen te maken denk ik. Ach, op hardcourt en zo komt dat op den duur ook welquote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef mitt het volgende:
Gaat zn voorkeur niet uit naar gravel? En dat hij op hardcourt 'gewoon' minder goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |