Heb even het verhaal erbij gezet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He gatsie! Zenuw beklemd?
JaaaHeb een jaar op plastische chirurgie gewerkt (reconstructief, niet cosmetisch), ik houuuu van wonden enzo
![]()
[..]
Ja, ik snap 'm. Vervelend
Hij stond er nog in hoor, alleen met een streepje erdoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef MPG het volgende:
Hey hey hey, niet zomaar woordjes uit mijn quote slopen he!
Maargoed je blijft godzijdank hetzelfde MOOIE suikertaartje mit zwei Hände.
We zijn wel een beetje een krakkemikkig zooitje bij elkaar he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:21 schreef Solique het volgende:
Ik neem tegenwoordig de moeite niet meer om naar de dokter te gaan, ze weten toch niet wat mijn knie markeert. Daarom ga ik maar naar de sportschool binnenkort, hoop dat het dan aan het licht komt.
Voor nieuwe kijkers even gequote.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:10 schreef Ferb het volgende:
[..]
Een lies is een pees, die zit zit vast aan je spieren die door je been lopen tot je achillespees.
Je lies zit dan vast ergens in je heup, ik weet niet echt waar. Maar bij mij zijn mijn spieren nogal kort dus staat er veel spanning op de pezen.
En ruim een jaar terug had ik hetzelfde + m'n hamstring. En dat is wel een spier.. Terwijl die eigenlijk niks te maken heeft met je lies.
Edit : Eerste keer was bij voetbal, ik ging zitten en legde mijn benen recht vooruit om mijn kuitspieren en als die meuk te rekken.
Daarmee heb ik mijn hamstring overbelast.
Volgende dag liep ik op school en zakte ineens in elkaar. Ik ging zitten en de pijn ging niet weg, met een kar naar binnen gebracht en met heel veel moeiten en pijn in de auto gesleept.
Bij de dokter aangekomen, mijn zus en vader sleurde me mee naar binnen maar ik viel bijna flauw van de pijn.
Dus mijn vader naar binnen gerent en een rolstoel gepakt.
Uiteindelijk een 4 maanden NIKS gedaan en 2 maandjes conditie opbouwen. ( Geen fisio )
---------
Laatste keer was bij gym.
Van mat naar andere mat ( 1 meter afstand )
Been recht vooruit om verder te komen, ik kwam neer en zakte in elkaar.
Ongeveer zelfde verhaal maar niet naar de dokter geweest.
Het was dezelfde pijn en we belde op, ook hij zei. Neem rust en ga naar de fisio.
Joh, niet doen.. Het moet toch gebeuren, kan het maar beter gebeurd zijn toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen idee! Ik moet nog naar de dokter, maar ik stel het steeds uit...
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef Enfermera het volgende:
Joh, niet doen.. Het moet toch gebeuren, kan het maar beter gebeurd zijn toch?![]()
Wat een verhaal johquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
vrijdag bel ik ze. Of misschien al morgen.
Je kan meter naar een onbekende dokter gaan, want huisartsen vaak 3 dingen en doen misschien nog één ander ding.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje een krakkemikkig zooitje bij elkaar he?![]()
Waar doet het zeer dan? Ja, in je knie, hihi, maar hoe en wat enzo?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
En dan nu: bedtijd!
Slaap lekker allemaal![]()
Dat van mij is iets gecompliceerder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We zijn wel een beetje een krakkemikkig zooitje bij elkaar he?![]()
Waar doet het zeer dan? Ja, in je knie, hihi, maar hoe en wat enzo?
Heb ik niets van gemerkt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef Ferb het volgende:
Onbekende dokters doen meestal nog wat meer moeite.
Trustenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Nou doe je het weer hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij stond er nog in hoor, alleen met een streepje erdoor![]()
En dankjewel voor de spellingscorrectie
Mijn huisarts is echt een moordwijf, ik weet zeker dat ze er altijd alles aan doet om me te helpenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Je kan meter naar een onbekende dokter gaan, want huisartsen vaak 3 dingen en doen misschien nog één ander ding.
Daarna geven je ze een briefje voor pillen en moet je rust houden,
Onbekende dokters doen meestal nog wat meer moeite.
Slaap lekker MOOI LIEF SUIKERTAARTJEquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Dan ben ik net op tijd klaar met lezen om je welterusten te wensenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
Braaf.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
Ik heb van KoffieChatSlow maar weer KSC gemaakt... anders begrijpt de statssite er niks van.
Heerlijk hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:26 schreef DaMart het volgende:
En ik heb net heerlijk 2,5 uur op de bank zitten lezen... dat had ik veel te lang niet gedaan... maar mijn boek van 573 pagina's is nu uit...
Niks aan te doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat een verhaal johMaar pezen, auw, das pijnlijk. Heb tijdje terug peesontsteking gehad in mn schouder, das ook echt niet grappig
![]()
Maar is er nog iets aan te doen behalve fysio en veel, heel veel rust? Is het iets chronisch ofzo, of een zwakke plek van je?
De wereld volgens Garpquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Heerlijk heLezen! Welk boek heb je gelezen?
Ik ben nu begonnen in de biografie van Hitler, van Ian Kershaw. Ook ruim 1000 pagina'sHeerlijk vind ik dat. Geweldig boek trouwens.
Donald Duck.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
De wereld volgens Garp
En als je een boek leest, kun je dat hier melden: Wat lees je nu? # 41.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |