Dat heet gewoon een waterfietsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
Dit is trouwens een catamaran
[ afbeelding ]
Ook goed in een cafetaria in groesbeek heet het een catamaran. Nee ik ben daar nog nooit geweest ik vond dit via google.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet gewoon een waterfiets
Je kan ook nog microdermals overwegen. Die kan je overal zettenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe et word alleen steeds lastiger om nieuwe piercings te bedenken
klopt maar ik weet niet stel je wilt ze eruit laten halen moet je dan naar de piercer of naar de dokter?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je kan ook nog microdermals overwegen. Die kan je overal zetten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef Panda72 het volgende:
Dit is trouwens een catamaran
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heet gewoon een waterfiets
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt maar ik weet niet stel je wilt ze eruit laten halen moet je dan naar de piercer of naar de dokter?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef MPG het volgende:
Dat dus.
Die Fles heeft écht wel verstand van frituurvoedsel.
Ik woon ook in de Randstad en ik had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeg, hou die vuilspuiterij bij je. Bij ons is een kapsalon een plaats waar men je haar wast, knipt, föhnt, verft en / of in model brengt.
Kapsalon als een bak onooglijk vreten is een randstedelijke uitvinding, en wmb houden ze die puin in dat achterstandsgebied.
![]()
![]()
hmmz mja ik heb niet echt veel ervaringen met dermals dus ben ik er wel voorzichtig meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]Nouja, piercer kan ook gewoon toch? Hangt er vanaf hoe erg ze geīnfecteerd zijn
frikandellen om de hoek uit de automaatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Mag het ff, 10 jaar friettent in de Efteling gewerkt
Ik las geweest ipv gwerktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Mag het ff, 10 jaar friettent in de Efteling gewerkt
Een friet speciaal met twee frikkedelle, bedoel je toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef Panda72 het volgende:
Eigenlijk kan het mij niet bommen of het nou een catamaran of waterfiets heet. Als ik bij de snackbar 2 frikandellen bestel en Patat(ja geen friet)dan heb ik hetzelfde gerecht.
En Friet is voor Limburgers en andere Belgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Patat is voor flikkers. EN domme mensen.
Juistquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Friet is voor Limburgers en andere Belgen.
Nee, ik ook niet.. En ik ben bij zoiets echt bang dat het aan je kleding blijft haken ofzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz mja ik heb niet echt veel ervaringen met dermals dus ben ik er wel voorzichtig mee
mja dat ook nog eensquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.. En ik ben bij zoiets echt bang dat het aan je kleding blijft haken ofzo
Coolquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helaas, het is blijkbaar niet geluktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Awww. Hier valt t mee met t weer.
* MPG stuurt t venlose weer naar zwolle
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |