Er zijn ook mensen die het vastbinden zelf tot kunst verheffen, met verschillende diktes en allerlei ingewikkelde knopen bouwen ze spanning op, en geven ze ook lichamelijke prikkels door licht afknellen, maar ook het contact tussen touw en huid.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:23 schreef kahlanamnell het volgende:
Ik moet alleen nu even ergens nog een koort zien te vinden omdat ik er maar 3 heb... zal eens even op de rommelmarkt kijken die er dit weekeinde hier is en als dat ook bevalt dan eens met een waslijnkoort bezig, dat voelt wel aan alsof je daar wat mee kan. Een knoop erin leggen was in iedergeval makkelijk.
ty-raps is wel tof overigens.. Een heel ander gevoel dan gewoon met sjaaltjes of touw oid..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:23 schreef SpauldingPF het volgende:
Ty-raps, of prikkeldraad, dat laatste is wel voor de kinky avonden hoor.
de meeste bondage-boeien hebben een safe-lock, waarmee je de boeien ook zonder sleutel kunt openen. natuurlijk is de grote vraag die je bij het kiezen van bondage gear moet stellen is; in welke mate wil ik mij aan mij partner overgeven. voor totale overgave zijn safe-lock boeien idd wat minder geschikt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:10 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
(ik ben weleens de sleutel van de handboeien kwijtgeraakt toen we bezig waren)
Goed advies, alleen kan hij wel eens in paniek raken als je hem vastbindt en vervolgens een schaar paktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:08 schreef kahlie het volgende:
Met huis/tuin/keuken dingen kan je al aardig ver komen: sjaaltjes, stropdassen etc. etc. Zelfs met waslijntouw zou je aan de gang kunnen gaan als je wilt. Let alleen op dat je a) niet te strak bezig gaat, b) dat het niet kan schaven (tenzij je daar van houdt) en dat je een schaar of iets anders bij de hand houdt. Stel nou dat hij niet lekker reageert/in paniek raakt/jullie opeens rook ruiken dan heb je iemand zo los. Wel zo veiligEnjoy!
Wat ben je ongeveer aan kosten kwijt voor zoiets?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef herzberg het volgende:
de meeste bondage-boeien hebben een safe-lock, waarmee je de boeien ook zonder sleutel kunt openen. natuurlijk is de grote vraag die je bij het kiezen van bondage gear moet stellen is; in welke mate wil ik mij aan mij partner overgeven. voor totale overgave zijn safe-lock boeien idd wat minder geschikt.
verder zou ik uitkijken met waslijn. gezien dat niet zo breed is kan het venijnig in de polsen van jou/je partner snijden. tenzij je partner er als een zak aardappelen bij blijft liggen natuurlijk.
Dat zal er aan liggen waar die schaar naartoe gaat denkik..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:10 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Goed advies, alleen kan hij wel eens in paniek raken als je hem vastbindt en vervolgens een schaar pakt
die werken fijn iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoeveel badjassen heb je in huis van badstof?
Daar zitten altijd van die koorden aan![]()
Wat betreft dat laatste, ik geef de voorkeur aan voorgerekt touw uit de winkel met zeiltoebehoren, 8 mm. Het snijdt niet en rekt ook niet meer, handig als je er bijvoorbeeld aan wil hangenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef herzberg het volgende:
[..]
de meeste bondage-boeien hebben een safe-lock, waarmee je de boeien ook zonder sleutel kunt openen. natuurlijk is de grote vraag die je bij het kiezen van bondage gear moet stellen is; in welke mate wil ik mij aan mij partner overgeven. voor totale overgave zijn safe-lock boeien idd wat minder geschikt.
verder zou ik uitkijken met waslijn. gezien dat niet zo breed is kan het venijnig in de polsen van jou/je partner snijden. tenzij je partner er als een zak aardappelen bij blijft liggen natuurlijk.
zover zijn we nog lang nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:25 schreef Barbaaf het volgende:
handig als je er bijvoorbeeld aan wil hangen
Doe daar gewoon een paar polsbandjes onder (zweetbandjes), die haal je bij de kruidvat of action.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef kahlanamnell het volgende:
Ik wil graag mijn partner een keer vastbinden. Op zich geen probleem zou je denken, maar nu was ik in wat sexshops aan het kijken naar handboeien e.d. en ik schrok nogal van de prijs. Als het nu niet bevalt is het eenmalig en je kan het moeilijk 2e hands te koop zetten op marktplaats![]()
Nu heb ik een stel handboeien ooit in een dronken bui gekocht in Amsterdam en die heb ik nog, maar die doen wat zeer omdat ze van ijzer zijn.
Scherp!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoeveel badjassen heb je in huis van badstof?
Daar zitten altijd van die koorden aan![]()
Volgens mijn fwb moesten het idd stropdassen worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:28 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Neuh het moet het liefst een beetje soepel en zacht zijn. Stropdassen doen het ook goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |