de enige manier om iets vast te maken zijn aan de pootjes van het bed en dat is wel lastig met tape te doen of werkt dat wel?quote:
wie doet hier dan het huishouden?quote:
nee slaapkamer. Ik heb ook kinderen...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:05 schreef TUFKAL het volgende:
Waarom in de slaapkamer. Boven het trapgat ophangen kan ook. En dan een blinddoek erbij!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:05 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
wie doet hier dan het huishouden?![]()
Geluidsdicht?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:06 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
nee slaapkamer. Ik heb ook kinderen...
In de schuur dan? Met de werktafel erbij allerlei leuke gereedschapjes!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:06 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
nee slaapkamer. Ik heb ook kinderen...
waslijntouw? Dat is wel een idee, dat is goedkoop en als het bevalt kan je altijd iets beters nemen. Goede tip van die schaar (ik ben weleens de sleutel van de handboeien kwijtgeraakt toen we bezig warenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:08 schreef kahlie het volgende:
Met huis/tuin/keuken dingen kan je al aardig ver komen: sjaaltjes, stropdassen etc. etc. Zelfs met waslijntouw zou je aan de gang kunnen gaan als je wilt. Let alleen op dat je a) niet te strak bezig gaat, b) dat het niet kan schaven (tenzij je daar van houdt) en dat je een schaar of iets anders bij de hand houdt. Stel nou dat hij niet lekker reageert/in paniek raakt/jullie opeens rook ruiken dan heb je iemand zo los. Wel zo veiligEnjoy!
Daar dacht ik dus ook meteen aan. Drukte per ongeluk op refresh maar had zo'n soort berichtje getypt:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Hoeveel badjassen heb je in huis van badstof?
Daar zitten altijd van die koorden aan![]()
quote:Is zoiets niet leuker als je iets heb wat je normaal ook gebruikt? Zoals een riem (of een badjasriem als je iets zachter wilt). Volgens mij schiet ik zelf al in de lach als ik met een heel setje sjorbanden aan kom zetten. Lijkt mij dat een vrouw dat nog sneller heeft. Spontaniteit is dan ook meteen zoek. Zoiets moet je snel kunnen doen om het overtuigend en leuk te houden. NIet ingestudeerd, of je moet er een hele sessie van maken met nog meer handelingen.![]()
Of zeggen dat het gas nog aanstaat end at je rook ruiktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:07 schreef o.us het volgende:
Tussendoor zeggen dat je je sleutels kwijt bent, wedden dat dat de spanning doet laten stijgen.
2 heb ik er, 2 te weinig dus, dat idee had ik trouwens ook al. En ik heb 3 riemen, gaat ook niks worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:12 schreef Daniel1976 het volgende:
Neuh het moet het liefst een beetje soepel en zacht zijn. Stropdassen doen het ook goed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:57 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
2 heb ik er, 2 te weinig dus, dat idee had ik trouwens ook al. En ik heb 3 riemen, gaat ook niks worden.
maar heb 80 meter waslijn gekocht net, alleen keek mevrouw wat apart toen ik de tas leegmaakte net
Prima aankoop dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:03 schreef kahlanamnell het volgende:
Nu heb ik een stel handboeien ooit in een dronken bui gekocht in Amsterdam en die heb ik nog, maar die doen wat zeer omdat ze van ijzer zijn.
Eens. Die pluizige, zachte handboeien zijn een ontzettende afknapper.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Prima aankoop dus![]()
Vastgebonden worden met donzen kussentjes is net zoiets als suikervrij snoep.
gisteravond met 1 koord wat bezig geweest en dat werkt inderdaad wel goed. Is wat spontaner inderdaad dan een waslijnkoort en het was wat minder "eng" voor een 1e keer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:12 schreef Daniel1976 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |