Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Ik maakte de laatste post, wat doe ik nu?quote:Gebruikersnaam | Naam | Verjaardag
-_Guitarist_- | David | 21 april
ACT-F | Teun / Mr.T / Harry | 3 mei
Assiej | Astrid | 30 maart
bambino | Sjoerd | 20 april
Daywalk3r | Jeffrey | 8 mei
Drizzt_DoUrden | Justin | 10 december
Fems | Femke |
haaKon | Machiel | 8 november
Incolumis | Frank | 16 december
Kreator | Maarten | 28 december
Lamzak_ | Timo | 3 juli
LilDutchPrincess | Andrea | 9 mei
MarkoAlmelo | Marko | 6 Januari
Mdrop | Martijn | 10 november
norich | Henrike | 22 april
Oldenzaal | Daniël | 1 augustus
omearos | Nicole |
Panzerknacker666 | Sander | 18 juli
Ratelslangetje | Selma | 7 mei
Redbaron | Bas | 26 juli
ReMcOrE | Remco | 10 mei
Robinhoo | Robin | 13 juni
rulerofdeath | Wouter | 29 juli
Samzz | San | 8 februari
sjoemie1985 | Ivo |
STTSJT | Steven | 11 december
TheGirlNextDoor | Nathalie | 5 juli
Chr1st1aan | Christiaan | 27 september
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
weet je nou wat de bug was? en hoe heb je het opgelost?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:18 schreef Intelligence het volgende:
Ik ben blij
Al ongeveer een week bezig met een onverklaarbare bug, zojuist opgelost
Jawelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent niet synoniem voor heel ToF
Waarschijnlijk gewoon een flinke poeier verkopen. Dat werkte bij onze oude computer uitzonderlijk goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je nou wat de bug was? en hoe heb je het opgelost?
onze oude computer ligt samen met het lompe scherm op de vuilstortquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon een flinke poeier verkopen. Dat werkte bij onze oude computer uitzonderlijk goed
Goedquote:
Doe dan eens meer moeite een andere baan te vindenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef Kreator het volgende:
Goedzo.
Nou, leuk is een verkeerd woord.. Maar het is te overleven ja.
![]()
.
Doe ik toch. Ik heb al gesolliciteerd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
Doe dan eens meer moeite een andere baan te vinden
Ja, maar snap jij het ook?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet je nou wat de bug was? en hoe heb je het opgelost?
ik volg het niet echt neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Ja, maar snap jij het ook?
Ok, ik had dus een AddIn voor Word die het OnStartupComplete event op 1 testmachine niet bereikte, op 6 anderen wel. Hierdoor werden mijn toolbars niet aangemaakt.
Het testen of bepaalde events bereikt worden deed ik met een MessageBox.
Wat blijkt nu later, als er bijv een cast niet goed gaat in die functie, slaat hij de hele functie over. Dus ook al geef ik als eerste een MessageBox, werkt dit niet omdat hij 30 regels verderop over zn nek gaat.
Ik heb dus die functie ingekort dmv een return, en door die steeds te verplaatsen kwam ik erachter dat er een cast mis ging.
Hier uit kon ik concluderen dat de Office 2003 Primary Interop Assemblies niet aanwezig waren.
Dit dus in mijn MSI gezet, references van mijn ComAddIn op Copy Local gezet, en tadaa het werkte![]()
Alleen komen er nu 2 nieuwe bugs naar voren
Nee, 2 bugs die zichtbaar worden, ze waren er al die tijd alquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik volg het niet echt neemaar 1 bug opgelost = 2 nieuwe bugs?
en als ik dan uiteindelijk wel kan starten, merk ik dat hij niet goed loopt; ik snap wat je bedoeldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee, 2 bugs die zichtbaar worden, ze waren er al die tijd al
Als jij je auto niet kan starten, weet je toch ook niet hoe die loopt
En eigenlijk heb ik ook geen schuld, ding is gemaakt voor Office 2007, week voor oplevering hoorde ik dat het voor 2003 moest. En een andere 'bovenlaag' kreeg, die ik dus ook nog zelf maken moest.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en als ik dan uiteindelijk wel kan starten, merk ik dat hij niet goed loopt; ik snap wat je bedoeld
ik wens je veel sterkte de komende werkdagenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:39 schreef Intelligence het volgende:
[..]
En eigenlijk heb ik ook geen schuld, ding is gemaakt voor Office 2007, week voor oplevering hoorde ik dat het voor 2003 moest. En een andere 'bovenlaag' kreeg, die ik dus ook nog zelf maken moest.
Mijn focus lag op Word, en daar werkt alles gewoon, PowerPoint en Excel gaan wel over hun nek
dus het wordt iets later vandaag?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:48 schreef Intelligence het volgende:
Zeg maar gerust, urenMorgen moet het opgeleverd worden (again)
Waar was dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zeu, terug. Net gezien hoe een scooterrijder kapot werd gereden in Hengelo, da's ook wel interessant. Had ie maar een helm op moeten doen.
Uh, vlakbij het Hoekje, stuk richting het tankstation. Volgens mij overleefd ie het wel, de vrouw die 'm aanreed was 80+, da's wel apart.quote:
Die bejaarden van tegenwoordigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Uh, vlakbij het Hoekje, stuk richting het tankstation. Volgens mij overleefd ie het wel, de vrouw die 'm aanreed was 80+, da's wel apart.
Bejaarde vrouwen helemaal!, vrouwen kunnen sowieso niet rijden jaquote:
Preciesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Bejaarde vrouwen helemaal!, vrouwen kunnen sowieso niet rijden ja![]()
Inderdaad, vrouwen mogen zich enkel nog transporteren achter een kinderwagen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
PreciesIk zeg een verbod op gemotoriseerde voertuigen op de weg, levensgevaarlijk!
Ik had het over het algemeen, dus zowel mannen als vrouwen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen mogen zich enkel nog transporteren achter een kinderwagen!
Zeker, en dan zijn ze nog steeds een gevaar op de weg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Inderdaad, vrouwen mogen zich enkel nog transporteren achter een kinderwagen!
Vrouwen zijn altijd een gevaar op de wegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zeker, en dan zijn ze nog steeds een gevaar op de weg.
Alloquote:
Daar kom je achterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En zonder verantwoordelijkheid
Hier minstens vaker komen postenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vertel het eens... Noem eens 1 verantwoordelijkheid van in de TT staan.
Ben ik NU mee bezig... Leuke dag gehad?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier minstens vaker komen postenOp z'n minst.
Sletjequote:
Wel met m'n milfje jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef Assiej het volgende:
[..]
En jij wilt ook graag, geef maar toe
Eetze!quote:
quote:
geniet er maar van, topic is zo weer volquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En zonder verantwoordelijkheid
als je eenmaal een keer genoemd staat in de TT, moet je hier ook blijven posten uiteraardquote:
quote:
Welcome backquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:01 schreef Redbaron het volgende:
alweer in huis, krijg ontwenningsverschijnselen van het niet in de vw slapen
Hoho ik ben maar ff een avondje thuis, net als gister, morgen gewoon weer naar frankrijkquote:
Dat is wel echt een wereldschokkend dilemma inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef ReMcOrE het volgende:
eigenlijk hoop ik dat Ajax verliestdat is meer geld voor Twente... maar is aan de andere kant wel donders slecht voor de positie van NL op de UEFA/FIFA-ranglijst
hoe lager op de lijst, hoe minder je ploegen je af mag vaardigen in de Europese competitiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel echt een wereldschokkend dilemma inderdaad
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe lager op de lijst, hoe minder je ploegen je af mag vaardigen in de Europese competitieen die komen dan ook in steeds lagere voorrondes (= meer wedstrijden moeten spelen voordat je in het hoofdtoernooi zit)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
vind de velgen niks, verder leuke autoquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef Redbaron het volgende:
http://auto.marktplaats.n(...)t-sport-1-6-gti.html
Daar gaat ik zaterdag ff naar kijken, rondje in rijden
Hij is niet eens zwartquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef Redbaron het volgende:
Velgen zijn wel te wisselen tzt, kan helaas mn huidige velgen niet overzetten omdat de steek anders is..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind de velgen niks, verder leuke auto
Dus? Zwart is moeilijk te poetsenquote:
*Mompelt iets over koningennedag, zwarte swift, de naald*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Velgen zijn wel te wisselen tzt, kan helaas mn huidige velgen niet overzetten omdat de steek anders is..
weet jij nog iemand die 17"velgen wil met steek 4x100?
[..]
Dus? Zwart is moeilijk te poetsen
16" past bij mij net, loopt LV al iets aan... dus denk dat het met 17" helemaal erg isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:11 schreef Redbaron het volgende:
weet jij nog iemand die 17"velgen wil met steek 4x100?
dat was een anderequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Mompelt iets over koningennedag, zwarte swift, de naald*
Hehe en dat terwijl je nog niet eens schroefset hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
16" past bij mij net, loopt LV al iets aan... dus denk dat het met 17" helemaal erg is
ja, ik snap er ook niks vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Hehe en dat terwijl je nog niet eens schroefset hebt
Dat weet ikquote:
Padoem tsjjquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij wil er een rondje in rijden. De zwarte Suzuki's gaan enkel rechtuit.
Gelukkig snapte je mijn intenties directquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:23 schreef ACT-F het volgende:
Ik had natuurlijk ook kunnen zeggen dat de zwarte Suzuki's niet werken
GMTAquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig snapte je mijn intenties direct
Inderdaadquote:
Suzuki Swift. En het was geen ramp.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:30 schreef Redbaron het volgende:
Ik denk toch niet bij elke soeksuki aan de ramp in apeldoorn?
Die van een bekende van mij vind je niks ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:55 schreef Redbaron het volgende:
deze zit een andere motor in, 1.6 ipv 1.5 en meer opties, nieuwer en ong dezelfde prijs...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Die van een bekende van mij vind je niks ?
Dus die blauwe word van de lijst geschrapt ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
deze zit een andere motor in, 1.6 ipv 1.5 en meer opties, nieuwer en ong dezelfde prijs...
nee nog niet, want ik weet niet wat de staat is van degene die ik zaterdag wil bekijken, als die te slecht is dan gaat de koop al niet doorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:41 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dus die blauwe word van de lijst geschrapt ?
Wasdaar te doen dan?quote:
En t is in hellendoorn....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
Aah okequote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nee nog niet, want ik weet niet wat de staat is van degene die ik zaterdag wil bekijken, als die te slecht is dan gaat de koop al niet door
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax naar CL, weet niet goed wat ik er van denk
Neequote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En dan ga je bij de mac in nijverdal werken?
Ik lag te bulderen van het lachenquote:Een boer kijkt op zijn land hoe het erbij staat. Opeens ziet hij een touw uit de wolken. Hij klimt erop en ziet opeens Petrus staan. Hij vraagt waar hij is, en hij blijkt in de hemel te zijn. Hij mag ook van Petrus naar binnen, maar dan moet hij om zes uur terug zijn. Hij heeft de grootste lol, maar dan ziet hij dat het al 5 over 6 is. Hij rent naar de poort, en Petrus is hem aan het dichtdoen. "Ah, plies, mag ik weer naar huis?"vraagt hij. "Okee, maar op één voorwaarde. Je bent een spin, en als je op e grond komt ben je weer mens." Zo gezegd, zo gedaan. Maar dan blijkt dat het touw veel te kort is. "Ik ben een spin, ik maak een touw". Dan krijgt hij een poer in zijn zij van zijn vrouw. "Henk, Henk, je ligt te poepen in bed!"
Ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik lag te bulderen van het lachen
Whehequote:Een vrouw komt 's morgens beneden in de keuken, en zegt tegen haar man:
“ik heb gedroomd dat ik de hele nacht gefietst heb”.
“Ja” zegt haar man “ik heb ook gedroomd”,
“ik heb gedroomd dat ik de hele nacht de liefde bedreven heb”.
En zijn vrouw onmiddellijk “was het met mij”?
“Nee” zegt hij, “jij was weg met de fiets”.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oooooh shit, deze werkt echt!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Uh, niet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oooooh shit, deze werkt echt!![]()
![]()
[ afbeelding ]
swift 1.3 en 1.5 is 4x100, de 1.6(sport) 5x114.3quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:24 schreef Intelligence het volgende:
Moe, slapen.... tot morgen
@ Remco en Redbaron,
Die swift is 4x100, en aanlopen is 9 vd 10x verkeerde ET waarde.
Onder een verlaagde lupo past zelfs nog 17" zonder aanlopen.
quote:
moet ik mijn ET-waarde maar eens gaan checken!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:24 schreef Intelligence het volgende:
@ Remco en Redbaron,
Die swift is 4x100, en aanlopen is 9 vd 10x verkeerde ET waarde.
Onder een verlaagde lupo past zelfs nog 17" zonder aanlopen.
ff kijken of ik dat zo kan zienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:20 schreef Intelligence het volgende:
Alle info staat aan de binnenkant van je velgZelfs bij Lenso's
Mijn auto staat inmiddels met zn onderlip in het water ... [ afbeelding ]
Selmaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedemorgenJeetje wat een rotweer.
Welcome in the Eindhoven Hellquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het zou ook schande zijn als je niet door zou gaan
Ja nou nou.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welcome in the Eindhoven Hell
ik herinner me een 1-1 vorig seizoenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet veel tegenstanders gaan er
blij weer weg
Ik zei ook; niet veel.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik herinner me een 1-1 vorig seizoentoen ging ik blij weer de trein in..
Ik wel vorig jaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet veel tegenstanders gaan er
blij weer weg
Mee eens, alleen niet op de momenten van en naar de auto ... in de auto is t heerlijk. Lachen hoe fietsers nat worden, mensen naar de bus rennen. Extra even een keer door die waterplas rijdenquote:
http://www.nederland1.nl/gidsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
* kuch
Iemand die weet welk sportprogramma er eergisteren op TV was? Op Ned 1, 2 of 3?
hoe zit je dan op FOK!, met je telefoon?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Fijn, valt de stroom ook nog eens uit
Je gaat toch niet bovenop Fok! zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoe zit je dan op FOK!, met je telefoon?
Jij hebt echt humor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet bovenop Fok! zitten![]()
![]()
Nee, stroom werkt alweer.
Was het echt niet het NOS sportjournaal? Dat is eigenlijk het enige sportprogramma dat ik ken op tv...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
* kuch
Iemand die weet welk sportprogramma er eergisteren op TV was? Op Ned 1, 2 of 3?
Dankje Remcoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
http://www.nederland1.nl/gids
http://www.nederland2.nl/gids
http://www.nederland3.nl/gids
daar kun je aan de rechterkant ook terugbladeren naar gisteren en eergisteren
Sanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het echt niet het NOS sportjournaal? Dat is eigenlijk het enige sportprogramma dat ik ken op tv...
Succesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dankje RemcoNu eerst ff naar de AH...lopend in de regen
Katten hebben honger en ik ook.
Waarnaartoe ga je verhuizen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet echt, gisteren pas gemeld
Nijverdal of all places.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarnaartoe ga je verhuizen?
BRUCE FUCKING DICKINSONquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
He du leute
pafipo!
[ afbeelding ]
\m/quote:
gemist! dus vertelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet echt, gisteren pas gemeld
ja, dan verzuipt hijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:54 schreef Intelligence het volgende:
Mijn auto kan de weg voorlopig niet op ... te laag
M'n ma wou graag terug naar Nijverdal, en ik woon bij haar enzoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gemist! dus vertel
[..]
ja, dan verzuipt hij
Enschedequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:54 schreef Intelligence het volgende:
Enschede, vlakbij het stadion:
Het water stroomt hier over de weg, en op de auke vleerstraat zelfs over de middenberm. Het capitool staat zeker tot boven de enkels het water. De auto's rijden over het fietspad, een enkeling zachtjes over de weg.
Mijn auto kan de weg voorlopig niet op ... te laag
dus je 'moet' mee terug?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
M'n ma wou graag terug naar Nijverdal, en ik woon bij haar enzo
Ja ik werk in Enschede, aan de Auke Vleerstraat. Het water staat hier echt hoog, ik geloof nooit dat die tunnel bij de waterzuivering nog open is, aangezien ik autos over het fietspad zie rijden.quote:
Waar is dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:04 schreef rulerofdeath het volgende:
http://www.flickr.com/photos/rtvoost/sets/72157624686106809/show/
hier plenst het ook de hele dag al, maar geen overstroomde putten o.i.d.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:06 schreef Intelligence het volgende:
Het Lansink Hengelo, en die foto in de Tunnel is in enschede. Kruispunt met die levende pion is bij het Volkspark en de Tubantiasingel, waar net een nieuw riool inligt
Wow! Ik had niet door dat het zo hard heeft geregendquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:06 schreef Intelligence het volgende:
Het Lansink Hengelo, en die foto in de Tunnel is in enschede. Kruispunt met die levende pion is bij het Volkspark en de Tubantiasingel, waar net een nieuw riool inligt
Moet ik me ff weer een keer in verdiepen, ik pas gewoon altijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier plenst het ook de hele dag al, maar geen overstroomde putten o.i.d.
had je mijn vraag over ET-waardes trouwens gelezen?
maar aangezien alleen LV aanloopt, kan ik de Polo misschien beter ff laten uitbalanceren/uitlijnen toch?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:09 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Moet ik me ff weer een keer in verdiepen, ik pas gewoon altijdAangezien elke auto anders is ivm verlagen
Ik begrijp niks van waarover jullie het hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar aangezien alleen LV aanloopt, kan ik de Polo misschien beter ff laten uitbalanceren/uitlijnen toch?
dus als je de velgen onder een andere auto zet, is balanceren niet nodig? en dan maar keer afspraak maken voor uitlijnenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef Intelligence het volgende:
alleen LV ? Dat is wel raar ... uitlijnen dan idd, balanceren niet, dat is als het goed is al gebeurd bij het monteren van de banden op de velg.
als ik maximaal naar links instuur met m'n auto, komt de velg linksvoor (= LV) tegen de wielkas aanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik begrijp niks van waarover jullie het hebben
Okquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus als je de velgen onder een andere auto zet, is balanceren niet nodig? en dan maar keer afspraak maken voor uitlijnen
[..]
als ik maximaal naar links instuur met m'n auto, komt de velg linksvoor (= LV) tegen de wielkas aandat mag niet van de APK, maar dat is al opgelost. alleen vroeg ik me af hoe het komt dat hij aanloopt...
Kutregenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Enschede is wel vaker de lul met veel regen
Heb je ook wat voor de gevorderden?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:19 schreef Intelligence het volgende:
Creatieve les voor de binnen blijvers:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:19 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
rechts hebben ze alleen van gezegd dat hij niet aanliep... dus dan maar balanceren en uitlijnen doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:17 schreef Intelligence het volgende:
je auto is niet helemaal recht/inbalans Remco, kijk eens onder je kap, het meeste gewicht links links ... de motor
Rechts zit de bak. Die weegt minder. Dat kan het verschil zijn, rechts ging het zeker nog maar net goed...
whehehehequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:19 schreef Intelligence het volgende:
[ afbeelding ]
damn!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef Intelligence het volgende:
http://twitpic.com/2i9qxy
Je hoeft niet eens verlaagd te zijn om nat te worden. De hele singel is zojuist gesloten hoor ik opt werk
daar zit ik dichtbijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef Intelligence het volgende:
http://twitpic.com/2i9qxy
Je hoeft niet eens verlaagd te zijn om nat te worden. De hele singel is zojuist gesloten hoor ik opt werk
De singels zouden afgesloten zijn... ik hou t een beetje bij via Twitterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Kan ik nog een beetje redelijk bij het casino komen?
Waar zou dat zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog een plaatje?
http://img28.imageshack.us/img28/998/20100826001.jpg
Dat is toch bij jou in de straat? kan me dat alleen herinneren met gigantische hoeveelheden sneeuwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nog een plaatje?
http://img28.imageshack.us/img28/998/20100826001.jpg
Opel > Volkswagenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef Intelligence het volgende:
http://twitpic.com/2iakkx
WEER EEN OPEL MINDER!
damn, die zit er diep in!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:54 schreef Intelligence het volgende:
http://twitpic.com/2iakkx
WEER EEN OPEL MINDER!
inderdaad, mensen die denken dat je daar nog wel door kuntquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar wat voor klapjosti ben je dan als je toch door rijdt
OVquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef Intelligence het volgende:
Er komt nog meer regen aan, eens zien hoe ik naar huis kom.... zoals het nu staat kan ik er niet door.
ja, de Vento/Charade is niet gemaakt als bootquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:13 schreef Intelligence het volgende:
Er komt nog meer regen aan, eens zien hoe ik naar huis kom.... zoals het nu staat kan ik er niet door.
Ja onder in ja, waar ook toen die broodjeszaak zit/zat die toen ondergelopen was en tig euro's aan schade hadquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef Intelligence het volgende:
Heb je de fotos gezien van Drienerlo? Dat staat onder water
zo, das een beste bak waterquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:30 schreef Intelligence het volgende:
Ja ik zit wel aan de goede kant van het perron, maar ik kom daar niet zonder natte voeten. Gelukkig heeft een collega een Jeep Grand Cherokee
Links de oprit naar mijn werk, als ik weg wil, MOET ik hier langs:
http://tweetphoto.com/41449600
Fucking hellquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:30 schreef Intelligence het volgende:
Ja ik zit wel aan de goede kant van het perron, maar ik kom daar niet zonder natte voeten. Gelukkig heeft een collega een Jeep Grand Cherokee
Links de oprit naar mijn werk, als ik weg wil, MOET ik hier langs:
http://tweetphoto.com/41449600
Da's wel mooi danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef Intelligence het volgende:
Water zakt nu heel snel, het capitool is al weer droog/watervrij
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:47 schreef Intelligence het volgende:
Water zakt nu heel snel, het capitool is al weer droog/watervrij
dus zelfs jij kunt straks met de auto naar huis?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:49 schreef Intelligence het volgende:
Ja wel gunstig om met de auto naar huis te kunnen
Waar dan? Ik heb nog een verdwaalde periode voor HST geredenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:58 schreef Redbaron het volgende:
zo zit ff op een openbaar netwerk te internetten...![]()
@patrick, ik was vanmorgen nog wel in de buurt, mijn auto staat op het transploftcentrum
HST heb ik ook ooit 3 weken voor gereden, teveel adressen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:59 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Waar dan? Ik heb nog een verdwaalde periode voor HST gereden
Idd, teveel adressen.... ik moest daar ook altijd doortrappen. Ook apart sfeertje, vond het niet echt collegiaal daar. Lampe zegt me vaag iets....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
HST heb ik ook ooit 3 weken voor gereden, teveel adressen.
Ik rij nu voor Mark Lampe, die zit naast leusink verhuur
Idd HST is niet echt een fijn bedrijf om te werken vond ik, teveel adressen en altijd maar trappen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:01 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Idd, teveel adressen.... ik moest daar ook altijd doortrappen. Ook apart sfeertje, vond het niet echt collegiaal daar. Lampe zegt me vaag iets....
Post eens een pic van je auto?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Idd HST is niet echt een fijn bedrijf om te werken vond ik, teveel adressen en altijd maar trappen.
Nu eerst kijken of ik nog ff kan laden voor Frankrijk
Is dat die van munsterhuis? die had er ook zo 1 staan, voor 5K. Echt superding, 12 cilinder, benzine, 1900 kgquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
Boh, het is natuurlijk bij lange na geen Aston Martin, maar toch, in het echt is dit echt een kwijlbak
[ afbeelding ]
Ieuw wat een lelijk ding.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
Boh, het is natuurlijk bij lange na geen Aston Martin, maar toch, in het echt is dit echt een kwijlbak
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ieuw wat een lelijk ding.Dat magSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik houd van oudere type auto's. En helemaal als het sedans zijn
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
damn, wat een autoquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:57 schreef Intelligence het volgende:
Ja zelfs ik
Moet je nog een leuke gezinsauto voor bij je huis? http://link.marktplaats.nl/371964888
niet echt mijn dingquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Maar de passat, die niet kan tippen aan de Daimler qua motor, vind je wel mooi?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
damn, wat een auto![]()
![]()
[..]
niet echt mijn ding
Heb je inruil? zoniet: dan kan er wel 15% vanaf, denk alleen dat de belasting wat prijzig zal zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:07 schreef Samzz het volgende:
Dit is er wel een van Munsterhuis, een Double Six serie 3, V12.
17.000 afgerond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |