Wie is het, wie is hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef yvonne het volgende:
Hoeveel van die kutklonen ben je nog van plan aan te maken?
Wat ben je grumpy de laatste tijd Yvonne...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef yvonne het volgende:
Gewoon zo'n onbekende kneus met een tussenuur.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie is het, wie is het?
Naj, die ander was een kutkloon. da was mijn irritatie-africhting.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef yvonne het volgende:
Evidentquote:
túúúúúrlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef mac_this het volgende:
[..]
Naj, die ander was een kutkloon. da was mijn irritatie-africhting.
maar vanaf nu ga ik me netjes gedragen, niet het gedrag zoals Hc-sjonny
mac_this is mijn zoon van 8, ik heb hem gewezen op deze site.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon zo'n onbekende kneus met een tussenuur.
Ouy, ik ben eng vriendelijk in KLB en FB, dát is pas engquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat ben je grumpy de laatste tijd Yvonne...
Jaaquote:
Pardon? ik heb nog vakantie hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gewoon zo'n onbekende kneus met een tussenuur.
Ja, dat ben ik. alleen gedraag ik me nu netjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:52 schreef L.no het volgende:
Welkom!
Even een vraagje hè. Was dit hc-sjonny <-- jouw vorige account?
Oh, goh.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:53 schreef klausmeister het volgende:
[..]
mac_this is mijn zoon van 8, ik heb hem gewezen op deze site.
hoe durf je zo'n toon tegen hem aan te slaan zeg.
Hoi, ik ben henk. En ik kom uit het mooie Overijssel. Wil je ooit met mij uit eten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:49 schreef mac_this het volgende:
Hallo,
Ik ben jhonny.
woon in 't noorden en ja. het leek me leuk om hier eens mee te posten enzo
en anderen afzeiken zoals een grote eigenschap van jullie allen is!
Thaanx daddy. maar je kan echt niet tellen zeg!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:53 schreef klausmeister het volgende:
[..]
mac_this is mijn zoon van 8, ik heb hem gewezen op deze site.
hoe durf je zo'n toon tegen hem aan te slaan zeg.
Nee. sorry!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi, ik ben henk. En ik kom uit het mooie Overijssel. Wil je ooit met mij uit eten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |