jaaaa. dat zou kunnen, als ik een mixer en een gasfornuis voor de boter hadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Enigste wat ik kan bedenken is glazuur, maar dat is niet lekker voor de kwarktaart. Maar ik zou het gewoon in de koelkast laten zitten. Je kunt toch gewoon werken en de taart in de koelkast laten?
ik vermoed dat de taart mee naar het werk moetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Enigste wat ik kan bedenken is glazuur, maar dat is niet lekker voor de kwarktaart. Maar ik zou het gewoon in de koelkast laten zitten. Je kunt toch gewoon werken en de taart in de koelkast laten?
Je kan toch wat eerder weggaan ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Mixende_match het volgende:
haha ik zou het eventjes uitleggen. Ik dacht dat ik vandaag eerder van mijn werk kon, zodat ik die taart kan maken. Heb alles al gekocht hier. Maar dat kon dus niet. dus heb wel de ingrediėnten. En aangezien ik pas om half 7 thuis ben![]()
En taart kopen, vind ik niet leuheuk. Heb juist optimel peer & appel gekocht voor mijn kwarktaart
maja...dan wachten de gasten maar een uurtje
Gek idee, maar waarom gebruik je geen fruit?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:47 schreef Mixende_match het volgende:
haha ik zou het eventjes uitleggen. Ik dacht dat ik vandaag eerder van mijn werk kon, zodat ik die taart kan maken. Heb alles al gekocht hier. Maar dat kon dus niet. dus heb wel de ingrediėnten. En aangezien ik pas om half 7 thuis ben![]()
En taart kopen, vind ik niet leuheuk. Heb juist optimel peer & appel gekocht voor mijn kwarktaart
maja...dan wachten de gasten maar een uurtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |