Kamernet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:29 schreef Deceit het volgende:
Bestaan er ook websites voor hier in nederland als flatshare??
Huisgenoten zoeken voor in steden?
gewoon gaychat.nl ..... moet je eens kijken hoe snel je een roommate hebtquote:
die heb ik nog nooit zien staan op de NS automaten, wel Utrecht Centraal en Amsterdam Centraalquote:
Isch een geheime halte. Zit op peron 8.5, moet je door de muur rennen met je winkelwagentje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die heb ik nog nooit zien staan op de NS automaten, wel Utrecht Centraal en Amsterdam Centraal
We zouden overwegen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
we zouden toch een lijstjestopic overwegen, tja dan zal ik mijn maatregelingen moeten nemen
kan anders niet iedereen zijn eigen lijstje dan opslaan op dat hyves groepje/afgesloten stukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zouden overwegen?
Riopen: Zullen we het volgende topic een lijstjes topic maken? is iets anders dan "we zouden toch een lijstjestopic overwegen"
heb je nog koorts/verhoging, kom anders hier even stomen in badquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zouden overwegen?
Riopen: Zullen we het volgende topic een lijstjes topic maken? is iets anders dan "we zouden toch een lijstjestopic overwegen"
Wij van WC-eend adviseren WC- eend.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
heej Ang3l,iets voor jou
http://www.fws.nl/nl/3/ni(...)-flesje-onhygienisch
Ze betaalt het zelf nuquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:51 schreef Waxxer het volgende:
Wat is die Tineke Huizinga toch een... múts zeg, 12.000 euro declareren omdat ze hals over kop terug moest naar Den Haag vanaf haar vakantiebestemming.![]()
Come! On!
ach met zo'n salaris zou ik dat ook niet erg vindenquote:
Het is toch te verschrikkelijk voor woorden dat ze dat überhaupt gedáán heeft?! Wat dácht ze?!quote:
ja want als ik nu niet onmiddelijk ga dan stort de staat inquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is toch te verschrikkelijk voor woorden dat ze dat überhaupt gedáán heeft?! Wat dácht ze?!![]()
"Oh mijn God. Oh mijn God. Ik moet terug. Ja, nee, ik moet terug. Nu. Ik moet terug joh. Ja. Nee, ja, nou, dan maar met een privéjet, ik weet het anders ook niet meer maar ik moet t-e-r-u-g. Ik heb overleg. Ik moet terug. Met een vliegtuig. Helemaal in mijn eentje. Dan maar een privéjet."
Ja precies, ik vraag me echt af hoe zo'n besluit wordt genomen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja want als ik nu niet onmiddelijk ga dan stort de staat in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |