Ze heeft al betaaldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk, als je in 1 keer van alles af bent waarom n iet
Ik zou het precies zo doen... tja, met MP kan alles tenslottequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de een wil al mijn lakjes in 1 koop doen, dus dat geniet voorkeur, als die over 2 dagen niet betaald heeft antwoord ik de ander wel. Of is dat vals spelen?
Ik ben een MP n00b
kun je weer falenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft al betaald
Mooi, klaar!
hihi ;Dquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, het is meer om mijn faals van de afgelopen dagen te compenseren![]()
Ja dat kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:31 schreef miss--moana het volgende:
Whaa!! voor het allereerst is mijn duimnagel afgebroken![]()
nu wil ik hem plakken maar ik heb alleen nail-art lijm werkt dat ook?
Pff dit gebeurt mij weer hoor net 2 dagen voordat ik jarig ben!
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hihi ;D
had jij nou eigenlijk ook mpj gekocht?
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan voel jij je zelf minder faalhaas?
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.quote:
Ik heb net 30 lakjes in 1 keer via marktplaats gekochtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.
Ruimte!
dat meen je niet he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb net 30 lakjes in 1 keer via marktplaats gekocht
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.
Ruimte!
Dat zou nog eens grappig zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb net 30 lakjes in 1 keer via marktplaats gekocht
godzijdankquote:
mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen wat je zo ongeveer hebt verkocht, en ervoor hebt gevangen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, tenzij ze een alter ego in een andere stad heeft wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |