Dat is best bijzonder voor studenten, toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:06 schreef Aure het volgende:
Haha dude, dat van dat komijnzaadGeniaal! Ik zie dat hier ook gebeuren hoor.
We hebben momenteel echt een overload aan schoonmaakspullen.
5 allesreiniger
6 glorix bleek zooi voor de wc
7 afwasmiddel
3 schuurmiddel
Hij is er zo eentje die graag aanbiedingen koopt, vervolgens gebruiken we het veel te weinigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:09 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder voor studenten, toch?
Of juist niet. Dat je er steeds vanuit gaat dat je waarschijnlijk toch wel geen schoonmaakmiddelen in huis hebt.
Hopen dat het beter wordt, inderdaad.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:13 schreef Aure het volgende:
[..]
Hij is er zo eentje die graag aanbiedingen koopt, vervolgens gebruiken we het veel te weinigEr wordt hier belachelijk weinig schoon gemaakt de laatste tijd. Ik en een ander huisgenootje waren eigenlijk altijd degene die met zn tweeën alles gingen schoonmaken eens in de twee weken. Maar die is nu weg en de rest voert helemaal niks uit dus ik ben deze zomer ook in staking gegaan. We hebben vandaag echt een ranzig huis schoon moeten maken
Gelukkig zit ik nog in een lowlandsvibe dus vond ik het niet erg. Ik hoop wel dat het met nieuwe huisgenootjes weer beter gaat.
Ja is misschien wel een idee. Ik wacht ff af of de nieuwe een beetje behulpzaam zijn en hoe lang dat dan duurt. Ben benieuwd of er een beetje leuke mensen tussen zitten morgenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hopen dat het beter wordt, inderdaad.
Tot mijn verbazing, blijken best veel studenten een werkster in dienst te hebben. Niks voor jullie?
Ik heb wel medelijden met de betreffende hulpen trouwens.
Hospiteren, heet dat toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja is misschien wel een idee. Ik wacht ff af of de nieuwe een beetje behulpzaam zijn en hoe lang dat dan duurt. Ben benieuwd of er een beetje leuke mensen tussen zitten morgen
Ja maar wij zijn niet zo als de 'echte' studentenhuizen. Dus geen vragen als "Als je een fruitsoort was, welke zou je dan zijn" of " Wat zou je doen met een miljoen". We gaan gewoon gezellig praten met iedereen, kijken met wie het klikt, wie er tussen zou passen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Hospiteren, heet dat toch?
Waar gaan jullie op letten?
Ik ben maar een ex-aangetrouwde Indo hoor.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:56 schreef Duderella het volgende:
Welke dan?
Wel even complete info geven ome golfert!![]()
- Ik schreef eerst: complete 'indo' .![]()
En die overhangende top is een leugenquote:Himalaya Ceder (Cedrus deodara )
Deze cedersoort is inheems in de westelijke Himalaya en is daar de Heilige Boom van de Hindoes. Hij wordt bij ons als sierboom aangeplant. Deze vrij slanke naaldboom kan 60 m hoog worden. Zijn kroon is kegelvormig met een overhangende top. De naalden zijn spits, dun, zacht, buigzaam en meestal lichtgroen, zelden blauw of grijsgroen. De kegels zijn blauwachtig berijpt, later roodbruin.
Beetje welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:33 schreef golfer het volgende:
Let je verder nog qua vleeskeuring op uiterlijk en neukmateriaal, of ga je objectief beoordelen?
Ze zijn wanhopig Aure, wat heb je een machtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:31 schreef Aure het volgende:
Er zijn ook al mensen die het nu al bij me hebben verpest, door me 30 keer te bellen en alsmaar te vertellen hoe graag ze die kamer wel niet willen hebben en dat ze nu zoooooo ver van rotterdam komen. Ik heb ze wel een uitnodiging gestuurd. Gewoon zodat ze gepest zijn door (uiteindelijk) voor niks hier heen t komen... Ik ben echt een trut af en toe
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:34 schreef Aure het volgende:
Beetje welErg he! Maar ze moeten wel echt aardig en leuk zijn hoor! Karakter staat wel echt op de eerste plaats
Vragen ze dat echt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:29 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn niet zo als de 'echte' studentenhuizen. Dus geen vragen als "Als je een fruitsoort was, welke zou je dan zijn" of " Wat zou je doen met een miljoen". We gaan gewoon gezellig praten met iedereen, kijken met wie het klikt, wie er tussen zou passen.
Dan maak je een martelaar van 'm en dan is het ook weer goed, denk ik. In het bomenhiernamaals.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Het is verdomme ook nog een heilige boom. Dus als we hem een handje takje helpen zal er hel en verdoemenis op ons uitgestort worden
[..]
En die overhangende top is een leugen![]()
Ja best welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze zijn wanhopig Aure, wat heb je een macht
Jep en dan is het de bedoeling dat je zo origineel antwoord natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Vragen ze dat echt?Het lijkt de toneelacademie wel. "Doe eens een gebakken ei na."
[..]
Waarom ga je morgen niet even naar je HA om er naar te laten kijken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:36 schreef Duderella het volgende:
Mijn boktor is van mijn hoofd naar mijn nek en rug afgedaald. Gék van de jeuk.
Oh boy. Ja dan leer je iemand echt kennen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Jep en dan is het de bedoeling dat je zo origineel antwoord natuurlijk.
Omdat ik elke ochtend denk dat het nu echt over is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom ga je morgen niet even naar je HA om er naar te laten kijken?
Heb je ook pukkeltjes/uitslag?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh boy. Ja dan leer je iemand echt kennen natuurlijk.
"Een kiwi, harig van buiten, maar sappig - en groen - van binnen."
*Kleed u zich maar even helemaal uit en gaat u daar maar liggen.*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef Duderella het volgende:
Maar goed, jij zegt het enige juiste ding: ik moet er gewoon even naar laten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |