Nespresso zou ook mijn voorkeur hebben. Sowieso, ga het eens proeven. Genoeg winkels die een Nespresso demo hebben in ieder geval, of er ook demo's van Dolce Gusto zijn weet ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:00 schreef nattermann het volgende:
Ik zou voor de Nespresso gaan. Dolce Gusto heeft hier altijd een apart smaakje, beetje Senseo-achtig. Niet precies uit te leggen.
Is dat te vergelijken met een kopje zoals gemaakt met 1 pad van de senseo? kun je er twee cups indoen of moet het na elkaar als je een grotere mok wil hebben, mss drinken de fokkers ook grotere moks ipv de vrouwelijke kleine kopjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat je uit 1 cupje je dus een kopje krijgt zo groot als op die afbeelding van je.
quote mezelf even: Gaarne geen antwoorden van koffiepuristen cq espresso drinkers ben gewoon iemand die senseo beu is en een iets hoger segment in wil maar wel lekkere koffie en zoek dus niet een smaaksensatiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef JaapB het volgende:
Of je zoekt nog iets verder en komt uit bij zoiets: http://www.kieskeurig.nl/(...)/caffeo_solo/348640/
Koffie uit echte bonen in plaats van een extract.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet heel veel ervaring mee heb. Maar volgens mij is dat wel redelijk te vergelijken qua inhoud inderdaad. Of er 2 cups in kunnen weet ik niet. Maar nogmaals, kijk eens in een winkel waar je ook kan proeven (zelfs in de MM kan dat).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef fokforuminlog het volgende:
[..]
Is dat te vergelijken met een kopje zoals gemaakt met 1 pad van de senseo? kun je er twee cups indoen of moet het na elkaar als je een grotere mok wil hebben, mss drinken de fokkers ook grotere moks ipv de vrouwelijke kleine kopjes
Sorry dat ik het moet zeggen maar Dolce Gusta en Nespresso liggen op een zelfde nivo als Senseo. Als je bij Senseo afstapt van de philips machine maar bijvoorbeeld een Bosch of een kenwood neemt dan is de smaak toch al beter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef fokforuminlog het volgende:
[..]
quote mezelf even: Gaarne geen antwoorden van koffiepuristen cq espresso drinkers ben gewoon iemand die senseo beu is en een iets hoger segment in wil maar wel lekkere koffie en zoek dus niet een smaaksensatie
da's raar je zou zeggen een padhoud-machine is hetzelfde als een anderequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:33 schreef JaapB het volgende:
[..]
Sorry dat ik het moet zeggen maar Dolce Gusta en Nespresso liggen op een zelfde nivo als Senseo. Als je bij Senseo afstapt van de philips machine maar bijvoorbeeld een Bosch of een kenwood neemt dan is de smaak toch al beter.
Je kunt een espresso maken en daar zelf melk bij doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef fokforuminlog het volgende:
Kun je trouwens een cappuccino maken met de dolce gusto door alleen een espresso cupje te gebruiken en daar dan een melkopschuimer bij te gebruiken of toch alleen de cappucino cups d.w.z. een espresso en een melk cupje??
de dolce gusto werkt met cupjes. als je een doosje cappuccino koopt dan zitten er twee kleuren cupjes in; bruin en wit. in de witte zit melk, deze maak je eerst, krijg je opgeschuimde melk van, daarna het bruine cupje in het apparaat om de koffie er bij te doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:50 schreef fokforuminlog het volgende:
Kun je trouwens een cappuccino maken met de dolce gusto door alleen een espresso cupje te gebruiken en daar dan een melkopschuimer bij te gebruiken of toch alleen de cappucino cups d.w.z. een espresso en een melk cupje??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |