abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85662207
Afgelopen zaterdag heb ik op mijn werk mijn voet vrij zwaar gekneusd; hij klapte dubbel onder een kar (ik werk in een supermarkt) en sindsdien doet elke stap die ik zet, ontzettend veel pijn.

Gister heb ik mijn werk afgebeld, maar omdat ik op dit moment slechts 1 van de twee teamleiders ben in een filiaal met 150 man personeel, heb ik 'voor de zaak' vandaag besloten om me er vandaag nuttig te maken door roosters te maken en andere administratie te doen. Nu wordt er morgen van mij verwacht dat ik morgen ook weer gewoon kom... en ditmaal om mijn 'gewone' werk uit te voeren (hoewel met hulp van iemand die voor mij lange afstanden kan lopen enzo ;)).

Achteraf twijfel ik. Is dit wel verstandig? Mijn ouders, schoonouders en vriendin zitten alle worst-case-scenario's bij me in te wrijven (langer problemen/je laat je gebruiken/je houdt er chronische pijn aan over etc.) en ze zouden nog best weleens gelijk kunnen hebben. Kan er iemand hier iets verstandigs over zeggen? :P
pi_85662270
Thuisblijven. Niet met pijn gaan werken.
pi_85662275
niet doen als het niet goed voelt, lijkt me vrij simpel.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_85662288
Chronische pijn lijkt me wat overdreven maar gewoon wat rust nemen lijkt me verstandig.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:04:58 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_85662440
Natuurlijk niet gaan werken. Eerst laten genezen.
pi_85662486
Vooral doorlopen en doorwerken, je werkgever heeft dan de komende dagen ontzettend veel aan je, en daarna kan ie je ziektewet gaan betalen....
pi_85662495
Zeker rustnemen of anders de voet gan spalken of een kruk.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85663177
Gekneuse enkels zijn op zich niets ernstigs. Voorwaarde is dat je de enkel rust geeft. De banden zijn wat opgerekt. DFat heeft tijd nodig om te herstellen.
Doen wat je kan,niet overbelasten. Je kan er nog wel een tijd last van hebben.
pi_85663535
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:19 schreef beerten het volgende:
Gekneuse enkels zijn op zich niets ernstigs. Voorwaarde is dat je de enkel rust geeft. De banden zijn wat opgerekt. DFat heeft tijd nodig om te herstellen.
Doen wat je kan,niet overbelasten. Je kan er nog wel een tijd last van hebben.
Het gaat niet om m'n enkel, echt om de bovenkant van mijn voet ;). Maar ik begrijp je punt...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:27:39 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_85663568
Even laten intapen door een fysiotherapeut? En dan gaan werken en zien hoe het gaat? En gaat het niet, dan gaat het niet. Heb je je in elk geval van je goede kant laten zien.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_85665610
Kan een huisarts t ook intapen? :P Ik wil morgen ff bij die kerel langs om hem om advies te vragen en ehm... een therapeut kost me m'n eigen risico ;)
pi_85667000
Volgens mij kan een huisarts dat ook prima.
Ik zou er niet mee gaan werken, een gekneusde voet moet echt rust hebben. En hem advies vragen m.b.t. werk idd.
pi_85667055
Als het ook maar enigszins kan zou ik me ziek melden met zo'n onderbetaald baantje.
pi_85669497
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:33 schreef BII het volgende:
Als het ook maar enigszins kan zou ik me ziek melden met zo'n onderbetaald baantje.
Ik krijg 10 euro per uur... ben niet ontevreden met zo'n bijbaantje hoor... :P
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:49:01 #15
85514 ralfie
!Yvan eht nioj
pi_85678380
Je bent teamleider over 75 man en krijgt 10 euro per uur :')

Mocht je toch willen gaan werken, zorg iig voor stevige schoenen. Of je wel of niet wil gaan werken hangt van je eigen klachten af. Zwaar werken is net zo slecht voor je genezing als niks doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')