ON: Balen TS, hopen dat je het snel weer schoon hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef Socios het volgende:
Ohw, was je op vakantie dan? Er waren al een stuk minder kuttopics, ja.
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef kwiwi het volgende:
Gadverdamme
Toen ik de TT zag dacht ik dat je kapotte afwasmachine het ineens weer deed, maar dit is natuurlijk veel leuker
Ik heb even géén behoefte aan een P/F topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:50 schreef zovty het volgende:
Leuke OP.
Maar zo'n ding heet natuurlijk een vaatwasser.
De afwas was 'normaal vuil' en heeft drie weken de tijd gehad om te rijpen...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:54 schreef MrDrako het volgende:
misschien moet je je vaat niet zo extreem vuil in de vaatwasser zetten dan??? ben je een maand weggeweest ofzo?
Heb je nog overwogen om een nieuwe te kopen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik heb even géén behoefte aan een P/F topic.
Ga zometeen moed verzamelen om alle afdichtingsrubbers te gaan nalopen om schimmelresten...
De gedachte heeft wel door mijn hoofd gespeeld, maar deze is net een jaar oud en was destijds behoorlijk duur (superzuinig superstil superschoon superruim etc).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:57 schreef zovty het volgende:
[..]
Heb je nog overwogen om een nieuwe te kopen?
Lucht gaat wel weg. Gewoon even een paar keer laten draaien met een blok zeep. En om de geur te verdrijven is het niet aan te raden er iets van afwasmiddel of wasmiddel in te spuiten en 'm dan aan te zetten, want dan heb je een schuimparty. Mocht je die dan alsnog hebben, open een topic, nemen wij het bier mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De gedachte heeft wel door mijn hoofd gespeeld, maar deze is net een jaar oud en was destijds behoorlijk duur (superzuinig superstil superschoon superruim etc).
Ik begreep al zoiets van de eerste reacties. Maar goed: ben dus net terug van vakantie, had de wijziging nog even niet gezien...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Symphonic het volgende:
TS kijk even naar de aanpassing in je OP.
Vanaf zondag zijn de onderste regels die je had staan niet meer toegestaan. heb het even aangepast voor je. Je OP is prima en duidelijk, dus die onderste regels zijn ook niet nodig.
Het was écht écht écht te smerig om naar te kijken... laat staan om een foto van te maken,,,quote:
ajoh dat kan toch wel ff.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:10 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Het was écht écht écht te smerig om naar te kijken... laat staan om een foto van te maken,,,
Heb ik ook nog aan gedacht ja. Alleen ben ik dan bang dat de chloor in allerlei kunststof onderdelen gaat zitten... Ik denk dat ik de rubbers (moet er nog steeds aan beginnen) met chloor ga schoonmaken.quote:
Mijn Bosch schopt de kont van jouw Indesit. Machine loopt nu weer, heb de binnenkant met Glorix uitgesopt.quote:
Neen niet doen. Het beste is de soda-behandeling (en eventueel enkele malen herhalen). Koop van die soda korrels. Kook water (verhouding staat op het pak) en laat de soda er in smelten. Zet je afwasmachine aan (zonder servies), zodra hij op zijn heetst is en alvorens het water eruit is, zet je hem stil. Dan kiep je de soda erin. Laat enkele uurtjes weken. Daarna gewoon de afwasmachine terug aan zetten...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Heb ik ook nog aan gedacht ja. Alleen ben ik dan bang dat de chloor in allerlei kunststof onderdelen gaat zitten... Ik denk dat ik de rubbers (moet er nog steeds aan beginnen) met chloor ga schoonmaken.
Ik heb Miele, maar ging er vanuit dat jij Indesit hadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:44 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Mijn Bosch schopt de kont van jouw Indesit. Machine loopt nu weer, heb de binnenkant met Glorix uitgesopt.
Morgen verder.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:49 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Flinke Spuit Dreft erin en op het heetste programma zetten
Hele fles bleekwater en dan op 30 graden, daarna nog een paar keer leeg en zo heet mogelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:49 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Flinke Spuit Dreft erin en op het heetste programma zetten
En dat ook, niet zo heel slim bezig TSquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:29 schreef sinadO het volgende:
Je was serieus van plan dat ding voor vertrek aan te zetten, drie weken volgeladen en op standby te laten staan en na je vakantie pas uit te ruimen? Wat een planning weer...
Mmmmmmmmmmja? Halfvolle machine draaien doe ik niet en het vertrek was zó vroeg dat ik niet kon gaan wachten tot de machine klaar was. Zie het probleem niet zo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:29 schreef sinadO het volgende:
Je was serieus van plan dat ding voor vertrek aan te zetten, drie weken volgeladen en op standby te laten staan en na je vakantie pas uit te ruimen? Wat een planning weer...
Dan kreeg je wat je verdiende dunkt me.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:05 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmja? Halfvolle machine draaien doe ik niet en het vertrek was zó vroeg dat ik niet kon gaan wachten tot de machine klaar was. Zie het probleem niet zo?
Echt niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:05 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Mmmmmmmmmmja? Halfvolle machine draaien doe ik niet en het vertrek was zó vroeg dat ik niet kon gaan wachten tot de machine klaar was. Zie het probleem niet zo?
In dit specifieke geval: machine gaat vanzelf uit na afloop, op de waterleiding zit een waterslot.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:31 schreef sinadO het volgende:
TS, laat ik het zo stellen. Als ik mijn huis verlaat voor een langere periode, zeg een week of drie, dan steekt er geen stekker meer in een stopcontact, behalve de hoogstnodige, te weten koelkast en diepvries. Ik zou het niet in mijn hoofd halen om een afwasmachine drie weken lang, volgeladen, aan te laten staan! Jij bent er zeker ook zo een die kaarsen laat branden als je de deur uitgaat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |