terug in de cel jij, of is TS je volgende potientele slachtofferquote:
Met jou lengte en gewicht moet jij verzúipen in maar 36... Ik pas daar ook in, en ik weeg zo'n 25kg meer dan jou(1.80m en 65kg) Dat kan nooit. Volgens mij zou jij xs moeten hebben ofzo, zo'n size zero.quote:
34 ís XS.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:26 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Met jou lengte en gewicht moet jij verzúipen in maar 36... Ik pas daar ook in, en ik weeg zo'n 25kg meer dan jou(1.80m en 65kg) Dat kan nooit. Volgens mij zou jij xs moeten hebben ofzo, zo'n size zero
Die maten lopen niet helemaal gelijk. Er wordt ook wel eens gezegd dat maat 40 overeenkomt met M. En ik heb wel eens maat M, maar nog nooit maat 40 gehad(38 niet eens in shirts/truien)quote:
hmm.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef milowww het volgende:
Ik woog ooit 54 kilo, ik voelde me net een dikke varken heel gek. Ik was nog steeds erg dun voor mijn lengte maar mijn lichaam voelde aan als van iemand met obesitas.
Klinkt als een eetstoornis.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef milowww het volgende:
Ik woog ooit 54 kilo, ik voelde me net een dikke varken heel gek. Ik was nog steeds erg dun voor mijn lengte maar mijn lichaam voelde aan als van iemand met obesitas.
Ik vind je eigenlijk best lekka uitzien. Zou het wel op je kunnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:39 schreef milowww het volgende:
Jullie hebben echt geen idee, dit is een fout foto ik zoek wel even een betere.
Ik word normaal ongesteld ja.
Ik ben altijd zo dun geweest, sinds mijn geboorte dus ik weet niet beter.
nouja, kennelijk niet, je zei net zelf dat je het maar niks vondquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef milowww het volgende:
[..]
nee, want ik vond mijn lichaam juist helemaal geweldig.
Iemand die 54kg weegt en zich voelt als iemand met obesitas.. dat vind jij geweldig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef milowww het volgende:
[..]
nee, want ik vond mijn lichaam juist helemaal geweldig.
HUH, waar heb ik dat nou gezegd. Ik vond mijnlichaam mooier MAAR het voelde wel aan alsof ik tonnen vet meedroeg.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, kennelijk niet, je zei net zelf dat je het maar niks vond
^Zie je de contradictie niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef milowww het volgende:
[..]
HUH, waar heb ik dat nou gezegd. Ik vond mijnlichaam mooier MAAR het voelde wel aan alsof ik tonnen vet meedroeg.
Ik niet, dat kan best tegelijk.quote:
Ik vroeg me dat meteen al af. TS wil bevestiging dat ze niet te dik is en voelt zich met 5 kilo meer als een varken. Lijkt me een duidelijk geval van eetstoornis.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |