Dat is wel waar ja, mijn buurvrouw werkt er ook en die heeft aardig gestudeerd. Nu kan ik zeggen dat ik nooit voor Aldi heb gewerkt maar wel 12 jaar supermarkt ervaring heb. Het is dat ik na een conflict met een bedrijfsleider ben opgestapt anders had ik er nu nog gewerkt. Ik heb een wereldtijd gehad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:01 schreef DrDentz het volgende:
Je schijnt minimaal vwo gedaan moeten hebben wil je daar achter de kassa mogen zitten.
Dat klopt... Denk dat de ''hogere mannen'' wel aardig verdienen, maar het blijft een pauper bedrijf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:10 schreef Chinless het volgende:
Je kan wel zeggen wat je wilt, maar TS hé richt jij eens een multi nationaal bedrijf op
De broers die ruzie kregen en heel Duitsland verdeelden in Aldi Nord en Aldi Sud.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:12 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Dat klopt... Denk dat de ''hogere mannen'' wel aardig verdienen, maar het blijft een pauper bedrijf.
Aldi Nord>Aldi Sud.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:12 schreef DrDentz het volgende:
[..]
De broers die ruzie kregen en heel Duitsland verdeelden in Aldi Nord en Aldi Sud.
dus ook kans op een kutbaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:56 schreef robin007bond het volgende:
[ link | afbeelding ]
1) Kans op een leuke baan
En kans op geen baanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:24 schreef Hanging_by_a_moment het volgende:
[..]
dus ook kans op een kutbaan
Anders kon ik de foto niet maken hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:39 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Grote kans dat TS in de Aldi komt
Waarschijnlijk is TS autistje die zelf wajong schept als een boer stront!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
Werk is toch werk? Wat zit je nou te janken TS.
Het gaat niet om het werk. Het gaat om de schijn die ze geven dat je een ster bij de Aldi kan worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef HerbertThePervert het volgende:
Werk is toch werk? Wat zit je nou te janken TS.
Onzin, ik ken iemand die binnen 15 jaar doorgroeide tot rayonmanager bij de Aldi en nu een lekker salaris verdient. Nogmaals, je moet ergens beginnen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gaat niet om het werk. Het gaat om de schijn die ze geven dat je een ster bij de Aldi kan worden.
Geloof me, filiaalleider kan je op deze manier toch niet worden.
Hmm.. true, maar in die 15 jaar kan je beter een fatsoenlijk diploma halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:08 schreef o.us het volgende:
[..]
Onzin, ik ken iemand die binnen 15 jaar doorgroeide tot rayonmanager bij de Aldi en nu een lekker salaris verdient. Nogmaals, je moet ergens beginnen.
Is dat nog steeds zo? Ik weet wel dat de kassamedewerkers tot een paar jaar geleden de prijzen van _alle_ artikelen uit hun hoofd moesten leren, omdat ze nog geen barcode-scanners haddenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:01 schreef DrDentz het volgende:
Je schijnt minimaal vwo gedaan moeten hebben wil je daar achter de kassa mogen zitten.
Gast loop een willekeurige aldi binnen en kijk wat er achter de kassa zit, dan stel je in 't vervolg niet zo'n achterlijke vraag.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef Hyundai het volgende:
Moet je bij de Aldi écht VWO op zak hebben om achter de kassa te mogen?_!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |