De rente is hoger omdat je meer in een keer stort op een nieuwe rekening?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef Inu het volgende:
De afwijking bij jou is juist het feit dat je het ziet als keuze en alsnog ervoor kiest om koppig te zijn
Wooh, mn spaargeld is iets meer dan ik dacht, dus de rente is ook veel hogerHeb al een rekening aangevraagd, nu wachten op mn inlog, dan kan ik storten en beginnen met cashen
Uh, het bedrag wat ik krijg door de rente bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De rente is hoger omdat je meer in een keer stort op een nieuwe rekening?
Ik dacht al dat je dat bedoelde maar je hebt ook van die rekeningen waar je om te beginnen even 25k moet storten en dan vervolgens 4% rente krijgt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Uh, het bedrag wat ik krijg door de rente bedoelde ik ja
Ik heb niet zoveel spaargeld dat ik een echt hoge rente krijgDat is allemaal vanaf 10.000 euro ofzo
Ja, als je zoveel spaargeld hebt doe je er toch wel iets anders mee zou ik denken?...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat bedoelde maar je hebt ook van die rekeningen waar je om te beginnen even 25k moet storten en dan vervolgens 4% rente krijgt.
en dan te bedenken dat ik niet eens op jou doeldequote:
Maar hoe is 't nou SQ? Minder pijn, antibioticakuur slaat aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik niet eens op jou doelde
Overigens heb ik wel tanden, kiezen is echter een ander verhaal
Ik vond het (her)gebruiken van het woordgedeelte "loze" reden om je post te quotenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik niet eens op jou doelde
Overigens heb ik wel tanden, kiezen is echter een ander verhaal
Nee, dan was je vrijgezelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben wel echt oprecht blij dat niet alle mannen zoals jou zijn.
ja, ja en morgen. gelukkig, dacht op een gegeven moment echt dat ik van een flat ging springenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar hoe is 't nou SQ? Minder pijn, antibioticakuur slaat aan?
Wanneer mag je weer naar de tandarts?
Dat moet je zelf begrijpen. Anders hoor je hier niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Dyll het volgende:
Waarom staat er dan geen DÉ ONZ SC in de TT
Erzähl doch mal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat moet je zelf begrijpen. Anders hoor je hier niet.
Omdat friet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Dyll het volgende:
Waarom staat er dan geen DÉ ONZ SC in de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |