Is het fritessaus? Is het ketchup? HET IS MAYONNAISE!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders heeft net een witte matte nagellak van manglaze gehad voor review
het ds original lakje zit in een enveloppe met jouw naam erop!quote:
1 lakje is drie zegels iddquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het ds original lakje zit in een enveloppe met jouw naam erop!![]()
hoeveel postzegels moest opi ook alweer? 3?
primaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
enne sharana, verrkenen we dat met de MPJ?
verslaafde!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
weer teveel rotzooi voor kittens besteld
Het is goed dat je geen cc hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
weer teveel rotzooi voor kittens besteld
die ga ik voorlopig ook niet nemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is goed dat je geen cc hebt
mwhehehe inderdaad. Ik zou daar ook niet goed mee om kunnen gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is goed dat je geen cc hebt
Net alsof het jullie tegenhoudt, als je overal met paypal kan betalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
mwhehehe inderdaad. Ik zou daar ook niet goed mee om kunnen gaan.
ideal ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof het jullie tegenhoudt, als je overal met paypal kan betalen
Nou ja, paypal gaat meestal via je rekening... mijn cc kan ik in stukjes terug betalen. Daarom mag ik 'm nu ook niet meer gebruiken van mezelf, wil eerst dat ie weer op 0 komt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof het jullie tegenhoudt, als je overal met paypal kan betalen
Dat is beide een instelling mij cc floept elke maand helemaal van mijn rekening afquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, paypal gaat meestal via je rekening... mijn cc kan ik in stukjes terug betalen. Daarom mag ik 'm nu ook niet meer gebruiken van mezelf, wil eerst dat ie weer op 0 komt.
Ja, dat is inderdaad als je gewoon een cc aan je rekening gekoppeld hebt, dat is waar. Ik heb apart een Visaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat is beide een instelling mij cc floept elke maand helemaal van mijn rekening af
Die zou ik ook nog eens willen al is het alleen maar voor de winkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad als je gewoon een cc aan je rekening gekoppeld hebt, dat is waar. Ik heb apart een Visa
ik ook! moet weer 500 teruglappen, vorige keer al 800quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef Diconnected het volgende:
I has mah M&M's.En een rare brief van de belastingdienst?
Oh mijn paypal is aan mijn cc gekoppeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:14 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, paypal gaat meestal via je rekening... mijn cc kan ik in stukjes terug betalen. Daarom mag ik 'm nu ook niet meer gebruiken van mezelf, wil eerst dat ie weer op 0 komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |