Ik denk niet dat je het met elkaar kunt vergelijken. 't Is gewoon allebei rotquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEGga jij eens heeeeeeeel snel blij zijn dat je niet iets lichamelijks hebt!
vanwege lichamelijke problemen geen huishouden doen is 8320948234 keer irritanter hoor, dan voel je je nog nuttelozer
Ik hoor hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag niet meer betsellen, horen jullie dat!
Ik ga verdomme bankroet
je hebt vandaag voor mij gefaald! das genoeg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga verdomme bankroet
daar doe ik niet aan.. ik pak lekkers als ik lekkers wil maar ik eet bijna nooit lekkers zoals chips enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb onwijs zin in iets lekkers maar ik mag nog maar 1 keer in de week wat lekkers.
Ik heb onwijs zin in M&M'squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan.. ik pak lekkers als ik lekkers wil maar ik eet bijna nooit lekkers zoals chips enzo
In maart is het weer restaurantweekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JA mijn vriendin is daar kei lyrisch over enzo!
Alleen standaard menuutje is 75 euro pp. Dus in de restaurantweek is dat iets aantrekkelijker, als in, dan heb je er voor dat geld ook een wijnarrangement bij
ooh dan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
In maart is het weer restaurantweek.
Sterkte!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noh, super oorpijn en mn wang is dik, dadelijk heb ik de bof
Mag om 16.10 naar de dokter
Ik had het ook niet over iets blijvends he, net zoals mijn dikke dip niet blijvend is. Dat van jou is gewoon mega erg!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEGga jij eens heeeeeeeel snel blij zijn dat je niet iets lichamelijks hebt!
vanwege lichamelijke problemen geen huishouden doen is 8320948234 keer irritanter hoor, dan voel je je nog nuttelozer
Ik zal je eraan herinneren na je volgende bestellingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga verdomme bankroet
Al een tijdje, dit speelt nu een maand ofzo, maar vandaag een dieptepunt (hoop ik tenminste, wil niet dat het nog erger wordt) en hoop dus dat het na vandaag weer de goede kant op gaat, maar heb er op dit moment weinig vertrouwen in... best al een tijd geleden dat ik me zo voelde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef DeltaCephei het volgende:
Miran, voel je je al langer slecht of alleen vandaag?
*schopje*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef AmyGrace het volgende:
Wie schopt me onder de douche? Ik ben niet vooruit te branden
Was het een oud potjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef DeltaCephei het volgende:
Seche verpest aan 1 hand mn mani! Hij rimpelt
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders heeft net een witte matte nagellak van manglaze gehad voor review
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |