Nope, pas gedaan. En het huishouden trekt me nu ook totaal niet. Vond het al een hele opgave om de was uit te zoeken en te draaien. Moet ´m nu nog ophangen ook en de vaatwasser nog leeg halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Gelukkig zelden last van, maar is er niks in huis te doen? Je kleding een keer goed uitzoeken bijvoorbeeld?
Een simpel, maar gedachte afleidend klusje kan misschien helpen?
Geestelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef AmyGrace het volgende:
Maar miran, wat hebbie dan? Lichamelijk of geestelijk kut?
Mwahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geestelijk![]()
Doe mij alsjeblieft iets lichamelijks!! Heb 10x liever een dikke griep ofzo.
Nou ja! SQ!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah
Hoewel, ik heb het allebei, en aan het eerste wen je na een paar jaar wel
Maareh, wat doe je? Autist? Manisch depressief? Borderline? Schizofreen?
Nee, heb niks van dat alles hoor!! Voel me gewoon zwaar kut door wat gebeurtenissen van de afgelopen weken! Op dit moment wil ik jouw kiespijn met alle liefde van de wereld overnemen. Misschien dat dat ongeveer aangeeft hoe kut ik me voelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwah
Hoewel, ik heb het allebei, en aan het eerste wen je na een paar jaar wel
Maareh, wat doe je? Autist? Manisch depressief? Borderline? Schizofreen?
Dat is vervelend!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geestelijk![]()
De mijne waggelt aardig anders. Maar goed, ik ben ook veel te ruw met m'n spul, misschien ligt het daaraan.quote:
Kopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
wat te doen als je een 3e rekje nodig hebt?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne waggelt aardig anders. Maar goed, ik ben ook veel te ruw met m'n spul, misschien ligt het daaraan.
Pakketmanoos openbreken gaat*
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nee, heb niks van dat alles hoor!! Voel me gewoon zwaar kut door wat gebeurtenissen van de afgelopen weken! Op dit moment wil ik jouw kiespijn met alle liefde van de wereld overnemen. Misschien dat dat ongeveer aangeeft hoe kut ik me voel
Oh, maar dat vind ik helemaal ok!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorryik doorbreek gewoon het taboe graag
Of een ontstoken kaakquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noh, super oorpijn en mn wang is dik, dadelijk heb ik de bof
Mag om 16.10 naar de dokter
Klote!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Noh, super oorpijn en mn wang is dik, dadelijk heb ik de bof
Mag om 16.10 naar de dokter
ZEGquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef mirannie het volgende:
[..]
Geestelijk![]()
Ik denk zomaar he, dat het allebei net zo zaad isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEGga jij eens heeeeeeeel snel blij zijn dat je niet iets lichamelijks hebt!
vanwege lichamelijke problemen geen huishouden doen is 8320948234 keer irritanter hoor, dan voel je je nog nuttelozer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef Holyme het volgende:
Ohh zag mooie pakketjes voorbij komen
Net thuis, ga zo even een rondje over de kermis doen (suikerspin roept, en als ik wandel kan dat best, toch?)
O noh, geen tandartsen shitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of een ontstoken kaak
Succes meid! Hopelijk helpen ze jou wel meteen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |