Rekje kopen of ander opbersysteemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
wat te doen als je een 3e rekje nodig hebt?
Dan maar geen systeemquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wel hét systeem om makkelijk en compact je nagellak op te bergen
Niks mis met dat instabiele kreng. Tenminste, straks niet meer. Pimpen.quote:
Euhm, instabiel? Ook dat nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niks mis met dat instabiele kreng. Tenminste, straks niet meer. Pimpen.
Al past 'ie nu wel goed in m'n interieur, eigenlijk.
Ik vind mijn lellijke kastje veel hendigerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wel hét systeem om makkelijk en compact je nagellak op te bergen
Shit, ik kom ook niet evel verder dan shoppen, nog meer geld uitgeven en roomijs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Ladies, wat doen jullie als je je ontiegelijk kut voelt?? Zit al de hele dag op de bank te hangen, maar daar wordt het sowieso niet beter van, alleen maar beroerder. Normaal ga ik shoppen, maar na dat leren jasje van vorige week, kan ik nu niet weer aan de gang. En mijn nagels zijn ook al gelakt... Tips please!!!
Waarom is dat deze week?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef AmyGrace het volgende:
Vanavond lekker goedkoop uit eten! Restaurantweek WIN
Een goeie film/serie kijken met wat lekkers erbij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Ladies, wat doen jullie als je je ontiegelijk kut voelt?? Zit al de hele dag op de bank te hangen, maar daar wordt het sowieso niet beter van, alleen maar beroerder. Normaal ga ik shoppen, maar na dat leren jasje van vorige week, kan ik nu niet weer aan de gang. En mijn nagels zijn ook al gelakt... Tips please!!!
Uh ja... kan ik misschien wel doen als ik straks m´n kind uit school gehaald heb. Eten moet ik nu echt niet aan denken, dus ook geen roomijs.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shit, ik kom ook niet evel verder dan shoppen, nog meer geld uitgeven en roomijs.
Maareh, lekker door de natuur gaan lopen? Even de neusgaten open zetten en zuurstof snuiven?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef IkBenOzan het volgende:
Waarom moet een Nederlander altijd kreunen als hij klaar komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
B&Jquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Ja, een film is misschien ook nog wel een idee... als de laptop het trekt, die oververhit nogal vaak... en dvd speler is sowieso naar de maan, hahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Een goeie film/serie kijken met wat lekkers erbij?En idd, de natuur in wil bij mij ook wel es helpen!
Gelukkig zelden last van, maar is er niks in huis te doen? Je kleding een keer goed uitzoeken bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Ik wil graag een keer betaalbaar moleculair gaan eten bij Avant Garde. Maar goed, volgend jaar nieuwe kansenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Misschien serveren ze ook wel vla?![]()
moleculairquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil graag een keer betaalbaar moleculair gaan eten bij Avant Garde. Maar goed, volgend jaar nieuwe kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |