Zou ik inderdaad eens kunnen proberenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien kun je bij Bubs David kopen? Ik had geen chips na 2 dagen dragen dus dat is dan 1 probleem van je lijstje af
nee jij hebt nog 87 untrieds staan van de afgelopen 2 wekenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet eens geprobeerd
Als ik besluit ze weg te doen zal ik het laten wetenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Precies de kleuren die ik wil. Naja mocht je ze kwijt willen...
![]()
Moet ik zeggen dat sommige lakjes écht veel langer blijven zitten, wat ik nu op heb zit nu op z'n zevende dag en begint nu pas écht minder te worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
chips zijn sterk afhankelijk van wat je allemaal met je handen doet
Mijn nubarretje zit al twee dagen feilloos, maar ja, ik lig dan ook al 2 dagen plat.
wat komt ie brengen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet ik zeggen dat sommige lakjes écht veel langer blijven zitten, wat ik nu op heb zit nu op z'n zevende dag en begint nu pas écht minder te worden.
Maar ik durf niet te gaan lakken, want David de Pakketman komt ergens vanmiddag. Vers gelakte nagels en doos
Oh toen ik gisteren de flesjes in handen kreeg kon ik niet wachten. De kleurtjes zijn zo mooi!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb ze nog niet eens geprobeerd
PS3quote:
Dat, echt na een halve dag al. Ik denk zelf dat ze nogal gevoelig zijn voor sneldrogende TC, dat het krimp is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier chippen de Cosmic nietwel snel tipwear
met welke spielen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
PS3
Online goedkoper zijnde meuk.
Dat zou best nog wel eens kunnen, ik had 'm bij m'n zus gelakt en Nubar Diamont eroverheen, maar die had niet lang niet zo erg tipwear als ik op sommige foto's heb gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat, echt na een halve dag al. Ik denk zelf dat ze nogal gevoelig zijn voor sneldrogende TC, dat het krimp is.
http://www.mbeautylounge.(...)raphic-original.htmlquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:24 schreef mirannie het volgende:
MPJ holo?Waar?? Ik mis de helft geloof ik...
Heb echt zwaar afleiding nodig, dus kom maar op met die MPJ!!
Poshe hebben ze op TD en ebay enzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef mirannie het volgende:
En ik moet nieuwe SV, blijft toch het prettigst ondanks de shrinkage. Het droogt tenminste wel echt snel snel. Of Poshe, al weet ik niet waar ik die moet vinden.
ps. je hebt wel een cc nodig...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.mbeautylounge.(...)raphic-original.html
Faal ze!
Damn!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.mbeautylounge.(...)raphic-original.html
Faal ze!
Ik wacht nog een kwartiertje, als ik wat mee moet bestellen voor je hoor ik het wel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Damn!20 dollar en dan moet het nog verzonden worden... ik sla maar even over. Nog even kijken wat de site verder voor leuks heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |