kghhh! lekker! honger!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb het eten al klaarstaan voor vanavond! Draadjesvlees staat al een paar uur te pruttelen.
Jah, maar mijn papa is kolonel, dan krijg je datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Jij hebt echt een duidelijke voorkeur voor "vieze" kleurtjes
whehe jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
trouwens, niet normaal wat je soms voorbij ziet komen op nailgal aan matige swatches zeg
dat ze die dingen in zo'n database durven pleuren... half gelakte vingertoppen enalles... zou me kapot schamenquote:
Srs?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ze die dingen in zo'n database durven pleuren... half gelakte vingertoppen enalles... zou me kapot schamen
Helpt het als ik zeg dat ik ze maar waardeloos vind lakken en dat ze belachelijk snel chippen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:56 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil zo graag Cosmixjes. Must. Resist.
Ik wil ze best overkopen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik ze maar waardeloos vind lakken en dat ze belachelijk snel chippen?
tuurlijk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep!
die mag ik wel bestellen van mezelluf!
5 laagjes had ik van Space Cadet (ik lak normale laagjes, geen dikkiesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:58 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat ik ze maar waardeloos vind lakken en dat ze belachelijk snel chippen?
Ik laat ze naar mij komen, heb zelf nog 2 zoya's erbij gepakt. Stuur ik de MPJ weer naar jou!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tuurlijk!
mijn faal van my private jet is jouw schuld dus eigenlijk heb ik alleen maar china glaze gefaald
Nou ik ben serieus aan het twijfelen of ik ze wel wil houden, ik heb galaxy girl en space cadet. De kleuren zijn echt geweldigquote:
mnoh!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou ik ben serieus aan het twijfelen of ik ze wel wil houden, ik heb galaxy girl en space cadet. De kleuren zijn echt geweldigMaar dat dunne kwastje, de droogtijd en het snelle chippen vind ik toch echt balen. Ik ken mezelf en dan laat ik ze waarschijnlijk snel staan als ik een lakje moet kiezen.
Dus ik twijfel echt.
Precies de kleuren die ik wilquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Nou ik ben serieus aan het twijfelen of ik ze wel wil houden, ik heb galaxy girl en space cadet. De kleuren zijn echt geweldigMaar dat dunne kwastje, de droogtijd en het snelle chippen vind ik toch echt balen. Ik ken mezelf en dan laat ik ze waarschijnlijk snel staan als ik een lakje moet kiezen.
Dus ik twijfel echt.
Misschien kun je bij Bubs David kopen? Ik had geen chips na 2 dagen dragen dus dat is dan 1 probleem van je lijstje afquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dus ik twijfel echt.
Ik ben dan ook wel een verwende DS soppiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mnoh!
ik vind ze echt briljant, toch gek hoe dat anders kan voelen bij mensen
Bij mij chipt het met David ook gewoon, m'n lakkies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Misschien kun je bij Bubs David kopen? Ik had geen chips na 2 dagen dragen dus dat is dan 1 probleem van je lijstje af
die mij dan vaak weer tegenvallen, whehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:14 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel een verwende DS soppie
chips zijn sterk afhankelijk van wat je allemaal met je handen doetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Bij mij chipt het met David ook gewoon, m'n lakkies.
Oh ik vind ze geweldig; mooie kleuren, snel droog, breed kwastjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die mij dan vaak weer tegenvallen, whehehe
ik heb ze nog niet eens geprobeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:11 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dus ik twijfel echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |