De Go Goth set had ik net binnenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:18 schreef princess-a het volgende:
[..]
OPI Baby's zijnwelke heb je?
Kan zijn dat ik jou net 4 keer dezelfde mail heb gestuurdmobiel mailen zuigt
Hectic was laatst in de aanbieding op de Illamasqua site voor 8 pond oid. Swamp Thing wordt niet naar NL geshipt, RBL wel maar kost $ 18 ex shipping. Jessica kun je denk ik het gemakkelijkst krijgen nu, via ebay.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
Weet er iemand een wat makkelijker te krijgen/betalen lak die in het straatje OCC Swamp Thing - Illamasqua Hectic - Jessica Victorian Crush - RBL No More War past?
Ik wel!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
NEEE HORROR!
edit: ik heb geen creditcard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naaaais! Snel ook!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
De Go Goth set had ik net binnen![]()
Hij is maar 1x binnen gekomen hoor![]()
3 dacht ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:26 schreef Sharana_LV het volgende:
hoe lang zou het shippen duren? wel zuur als ze MPJ weer terug sturenhet mag 2 weken op postkantoor toch?
ah dan zou ik hem op kunnen halen zodra ik thuis benquote:
ik heb de was gedraait en stof gezogen en ben bezig met opruimen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef Joysa het volgende:
Lak eraf, nagels gebufferd en ingesmeerd met lemony flutter..
Heb ik ook weer wat nuttigs gedaan vandaag
Ohja 2 wasjes heb ik ook nog gedraaid, zuigen moet nogquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de was gedraait en stof gezogen en ben bezig met opruimen.
als ik dan geen lakje verdiend heb
Maar goed dat mijn moeder zo niet denkt, anders had ze een grotere collectie als Scrangiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb de was gedraait en stof gezogen en ben bezig met opruimen.
als ik dan geen lakje verdiend heb
Had dat nou even 2u eerder gezegd, daar heb ik zin in, maar nu te laatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb het eten al klaarstaan voor vanavond! Draadjesvlees staat al een paar uur te pruttelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |