hoe dat zo?quote:
zegt me niets...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kunt meelezen in de volgende gedeelde inboxen:
ErwinDikkie
?..
krijg je ze nog steeds? misschien had ik een verkeerd knoppie ingedrukt toen ik je toevoegde als buddyquote:
ben je de eerste die het zegt.quote:
heb het aangepastquote:
Oh noes!1!!1!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kunt meelezen in de volgende gedeelde inboxen:
ErwinDikkie
?..
als je meerdere personen een bericht wilt sturen kan het wel eens handig zijn, kwestie van klikkenquote:
behalve die ik pm stuur dan he?quote:
Vanmorgenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
voor de rest heeft niemand pm van mij gehad toch?
Ow ja, die hele leuke pm's van je. Waar ik niet op kan reageren omdat het netwerk hier ineens stom doet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
behalve die ik pm stuur dan he?
dat weet ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
VanmorgenMaar daar weet je zelf van toch?
hoezo stom?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow ja, die hele leuke pm's van je. Waar ik niet op kan reageren omdat het netwerk hier ineens stom doet.
ach soquote:
Weet ik.(nu niet meer btwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh noes!1!!1!
Nu kan je meelezen
Je hebt toch niet mijn pmetjes bekeken he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik.(nu niet meer btw)
Maar een beetje lullig als erwin dat zelf niet weet.
Of die van mij....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt toch niet mijn pmetjes bekeken he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |