abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85640089
Ik wil een vrijstaande (Siemens KG 39nx03) koelkast kopen en deze plaatsen tussen een muur en keukenkastjes waar precies 60 cm tussen zit. De koelkast meet ook 60 cm. Mijn vraag is of het de werking beïnvloed als er geen ruimte aan de zijkanten van de koelkast vrij is. Ik snap dat de achterkant met de koelribben stuk los van de muur moet komen te staan, dat is geen probleem; heb alleen geen ruimte vrij aan de zijkanten...alvast bedankt voor de hulp!
pi_85640150
Warme lucht stijgt op, dus als de lucht aan de bovenkant weg kan is er niets aan de hand.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_85640220
Netzoals Adfundum al zegt.. Denk ook aan inbouw koelkasten.. Die hebben ook geen ruimte aan de zijkanten vrij..
wat ?
pi_85640720
Aan inbouwkoelkasten heb ik ook even gedacht...weet alleen niet zo goed hoe die dingen ingebouwd worden...maar ga er inderdaad dan maar van uit dat de zijkanten niks uit maakt. Bedankt voor reacties!
pi_85641488
Denk alleen aan naar welke kant de koelkast open gaat,
tegen de muur zal je deur niet geheel open kunnen,

andere kant open is irritant omdat je dan steeds zelf om je deur heen moet als je iets wilt pakken
pi_85641728
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:12 schreef Soohr het volgende:
Denk alleen aan naar welke kant de koelkast open gaat,
tegen de muur zal je deur niet geheel open kunnen,

andere kant open is irritant omdat je dan steeds zelf om je deur heen moet als je iets wilt pakken
Bij elke koelkast is de draairichting van de deur te wijzigen
Van belang is dat de warmte weg kan, dus toevoer van onder en afvoer aan de bovenzijde
pi_85651256
Kijk dus ook naar de indeling van de koelkast.
Want als de koelkastdeur niet helemaal open kan, krijg je soms de (vriezer-, groente-) laden niet open, en/of de plankjes er niet uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')