yvonne's sekstapequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 guys 1 hammer is dat ergste filmpje ooit voor mij..
Niet te vinden via Google...quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet te vinden via Google...
quote:
Vanmorgen 0900 liep de timer af.. ik was op tijd... niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:48 schreef Chocobo het volgende:
Nederlandse rememberreach is drie uur te laat
Andere landen zijn wel upquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vanmorgen 0900 liep de timer af.. ik was op tijd... niks
Uurtje later weer gechecked.. hadden ze 3 uur bij de klok opgeteld...
En nu ligt de tijd dus weer verder in de toekomst
FAIL
Je hebt er zin in, na kwartier denk je, old.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, MGS1, is die nu nog tof om te spelen voor mij? Is beschikbaar in PSN store en te spelen op PSP.
Ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, MGS1, is die nu nog tof om te spelen voor mij? Is beschikbaar in PSN store en te spelen op PSP.
Ja Gijs! Echter,... hoop pixels! Toch,... een van de betere MGS games. Vond zelf deel 3 (PS2) en 1 (PSX) de beste.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Net zoals Mafia 2?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hebt er zin in, na kwartier denk je, old.
Neen, moet nog zelf spelen, maar reviewers spelen die game verkeerd. Ze zien het als een free-roam game maar dat is het niet.quote:
Hard he om erachter te komen dat je geen smaak hebt!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:51 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Neen, moet nog zelf spelen, maar reviewers spelen die game verkeerd. Ze zien het als een free-roam game maar dat is het niet.
Absoluut! Beste deel uit de reeks!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
'Unknown Russian soldier' was voor mij wel een beetje de limietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
3 guys 1 hammer is dat ergste filmpje ooit voor mij..
Deel 3quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Absoluut! Beste deel uit de reeks!
Snaaaaaaaaaaaaaake!
Maar je kunt beter Peace Walker kopen.
Weinig interesse in de game, bijna 2x al uitgespeeldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Scarface2004 het volgende:
Wessiej, ga jij plants vs. zombies reviewen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |