die laten zich misschien wat meer zien / gaan, hebben geen collegiale band oidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Exactly, daar ben ik dus ook afgehaakt. PE idem! Dan had je nog die 71 graden Noord en dergelijke.
Zijn het niet de Belgen dan zijn het wel de bn-ers die het verstieren. Het houdt elkaar maar aan het vreten, heel irritant. Ik vind gewone mensen leuker en kleurrijker.
Die Belgen, dié komen mij de strot uit.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Exactly, daar ben ik dus ook afgehaakt. PE idem! Dan had je nog die 71 graden Noord en dergelijke.
Zijn het niet de Belgen dan zijn het wel de bn-ers die het verstieren. Het houdt elkaar maar aan het vreten, heel irritant. Ik vind gewone mensen leuker en kleurrijker.
Volgende week donderdag begint het. Ik ga zeker wel kijken hoor.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
Waha! Heksie![]()
![]()
![]()
En wehehe, wat had ik het gezicht van de postbode willen zien.![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:05 schreef Copycat het volgende:
Geïrriteerde slijmbeurzen. Volgende week twee afspraken bij de fysio en nu wat oefeningen meegekregen en tweemaal daags Ibu slikken. En ontspannen schrijven ... as if.
Vandaag beperk ik dat tot het minimale. Dus adieu!
Ja, dat mogen ze dan wel eens in een Expeditie Robinson doen.... de partijlijders.quote:
Barbie?quote:
Doe mij maar een Bjorn en een Klaar en meer van die types.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat mogen ze dan wel eens in een Expeditie Robinson doen.... de partijlijders.
Kijken wie er het snelst en het hardst jankt.
Volgens mij heeft Tita een router naar I&M gestuurd en is het verpakkingspapier grappig.quote:
O ja, herformuleer; Dat heb ik ook eens gehad maar binnen een half jaartje was het al over en wat is nu een half jaartje vergeleken bij de tijd die nodig was om deze aardbol te laten ontstaan, eitje dusquote:
Ja, ho even, ik weet nog niet of het dit keer inderdaad een router isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tita een router naar I&M gestuurd en is het verpakkingspapier grappig.
Van Heks aan jou? Ja sorry hoor, heb het he-le-maal gemistquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's post van HaksZojuist binnen gekregen door een nogal raar kijkende bezorgert
NEEquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja, herformuleer; Dat heb ik ook eens gehad maar binnen een half jaartje was het al over en wat is nu een half jaartje vergeleken bij de tijd die nodig was om deze aardbol te laten ontstaan, eitje dus![]()
Beter ?
Ahhhh... het is verleidelijk qua hilariteit, maar een echte stoere routert is je van harte gegund!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ho even, ik weet nog niet of het dit keer inderdaad een router is
ah nu snap ik hetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tita een router naar I&M gestuurd
quote:en is het verpakkingspapier grappig.
Van een zoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Barbie?![]()
Disney!!![]()
Ben jij nou moeder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |