quote:Gisteren trouwens recept van website gepikt: cajun fish & chips met jalapeño-tomaten-tartaarsaus! Was erg lekker!
Stukken kabeljauw in stijfgeklopt eiwit dopen, dan in een bergje maismeel met kruiden en hop, de oven in. Superluchtig beslagje en superlekkere en niet al te vette vis! Aanrader!
(foto van Foodgawker)
Wat voor pasta gaat het worden?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
Zo de durum tarwe is binnen.
Zo pasta maken
hehe, herkenbaar. Maar ik voel me vandaag al 100 keer beter dan gisterenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:25 schreef Aure het volgende:
Lijkt me erg lekker lot!
Man wat ben ik er slecht aan toeKan amper lopen van de spierpijn en mn stem heb ik ergens achter gelaten in Biddinghuizen.
Heb ik hier nog iets belangrijks gemist trouwens?
Ik voel me vandaag echt heel slechtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hehe, herkenbaar. Maar ik voel me vandaag al 100 keer beter dan gisteren
Het was bij mij vanaf het moment dat QOTSA begon helemaal mis. Terugweg in de auto al koude rillingen en zondagnacht en gisteren echt ontzettend lopen zweten. Maar sinds gisteravond leef ik weer een beetje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag echt heel slechtMaar ik kwam gistermiddag thuis rond 12 uur en had nog niet geslapen sinds zondagochtend 9 uur
Maar er kwam dus nog iemand de kamer van mn huisgenoot leeghalen, dus daar moest ik op wachten. Kwam pas om kwart over 4, véél te laat. En toen ben ik om 5 ur uiteindelijk op de bank in slaap gevallen, rond 9 naar mn slaapkamer gegaan en nu weer wakker en helemaal naar de tering
Wasset wel leuk nog QOTSA? Ik hoorde dat ze eerder waren gestopt ofzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het was bij mij vanaf het moment dat QOTSA begon helemaal mis. Terugweg in de auto al koude rillingen en zondagnacht en gisteren echt ontzettend lopen zweten. Maar sinds gisteravond leef ik weer een beetje.
Waarom rozequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:54 schreef freecell het volgende:
Er staat een klein roze geverfd boomstronkje voor ons huis
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
whahahhaaaahhahahha
shiiiiiiiiiiiiiiiiit![]()
sorry Minilot, dacht dat je het was vergeten nwe te openen. ben niet gewend dat het zo ver onderaan staat.
ik was vroeger blond
Ruim de helft gezien, dat was erg goed. Ze hebben inderdaad geen toegift gedaan begreep ik, daar werd weer over gezeurd. Persoonlijk heb ik liever kwaliteitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:53 schreef Aure het volgende:
[..]
Wasset wel leuk nog QOTSA? Ik hoorde dat ze eerder waren gestopt ofzo?
Truequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ruim de helft gezien, dat was erg goed. Ze hebben inderdaad geen toegift gedaan begreep ik, daar werd weer over gezeurd. Persoonlijk heb ik liever kwaliteit
Ik ben wel al uitgerust.quote:
Ik lag ook nog even te rusten, kutnachtenquote:
Hij krijgt mijn bezemhok als ie eenmaal hier gewend is, eind vh jaar kan Tav er inquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:26 schreef DarkElf het volgende:
even op vakantie en als je terugkomt zit je in de bezemkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |