Mooi he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:29 schreef -Hans- het volgende:
Haha Ries snapt er volgens mij niets van. Prachtig.
Volg je voorbeeldquote:
wie is Ries.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:29 schreef -Hans- het volgende:
Haha Ries snapt er volgens mij niets van. Prachtig.
haha ik vind het ook wel leukquote:
Je slaapt in een tentje ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha ik vind het ook wel leuk. Jammer dat hij hier eigenlijk niet meer komt.
Doei Janneke!en rest !!
. btw; vreselijk wat een wind. Ga kapot hier
![]()
Ries is Liton_Lane, een vroegere poster in dit topic. Leuke jongen, kan er goed mee overweg.quote:
zijn laatste post is van 14 januari een tijd geledenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ries is Liton_Lane, een vroegere poster in dit topic. Leuke jongen, kan er goed mee overweg.
kHeb date geregeld, maar wordt niks serieus hoor, gewoon gezellig wat ouwehoeren onder t genot van goed bier
Reden te meer om weer eens bij te beppenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zijn laatste post is van 14 januari een tijd geleden
moet hij wel komen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Reden te meer om weer eens bij te beppen
* Jannekje7kiest ervoor om dr dirty mind eens niet te laten spreken en volwassen te antwoorden...quote:
quote:Twee meisjes van 13 doen vakantie-werk in een borstelfabriek.
Op een dag zegt het ene meisje tegen het andere:
"Zoiets geks, ik heb sinds kort allemaal haar onder aan mijn buik groeien!" .
Waarop de ander zegt:"Ja, ik heb daar ook last van!
Dat moet vast de borstelziekte zijn, van het zware werk hier!"
De twee meisjes zijn verontwaardigd, dat ze zo jong al een beroepsziekte hebben opgelopen, en besluiten verhaal te gaan halen bij de directeur.
Ze laten hem zien, wat er met hun gebeurd is, waarop deze zijn broek losknoopt en zegt: "Dat is nog maar het begin van de borstelziekte!
Zie mij eens...., ik heb er ook al een steel bij gekregen!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:06 schreef TheZapster het volgende:
Het is na middernacht ,dus een schunnig mopje mag best![]()
[..]
![]()
[Sersjee-drumroffel]ba-da-chhhhh![/Sersjee-drumroffel]quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:06 schreef TheZapster het volgende:
Het is na middernacht ,dus een schunnig mopje mag best![]()
[..]
![]()
Dus. Kijk, verkapte complimenten op de vroege ochtend, dat lees ik graag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik wilde er overigens niet mee zeggen dat Cee een verlept, dor, oud stuk blad is wat weg ligt te rotten in de dakgoot, want ze is stúkken jonger dan dat ik ben.
You're very welcome.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus. Kijk, verkapte complimenten op de vroege ochtend, dat lees ik graag.
Goedemorgen! Q is good for you!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |