Op camping 1 niet hoor...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:36 schreef CherryLips het volgende:
Rode vierkante kartonnetjes in de bak pleuren had geen zin: ze pakten de muntjes persoonlijk aan.
Camping 4 was dan wat strengerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:40 schreef very het volgende:
[..]
Op camping 1 niet hoor...
Ik heb welgeteld 0 muntjes betaald en toch 4 keer gedouched
Op camping 1 waren de vrouwendouches wel linksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Camping 4 was dan wat strenger.
Lag het trouwens aan mij of hadden ze de douches omgedraaid? Ik dacht toch echt dat de vrouwendouches vorig jaar links zaten, maar ik kwam er net op tijd achter dat het toch niet zo was
Zooo echt bizar die rij elke dag!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:49 schreef Tijgerbroodje het volgende:
man oh man, wat een rijen bij de douche altijd op camping 3, ik heb daarom maar niet gedoucht. Ik heb me in de ochtend gewoon gespoeld met wat kraanwater. Werkt ook prima
Dus toch, ik dacht alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef very het volgende:
[..]
Op camping 1 waren de vrouwendouches wel links
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:58 schreef MOD het volgende:
Ik heb zo een gele vuilniszak voor de helft gevuld met water en op de camping heb k die opgehangen aan het hek. Met een vork een paar gaten er in gestoken en ik had een prima buitendouche!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |