Mijd alle politici en/of zogenaamde filantropie.quote:Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef Your_Business_Partner het volgende:
Bankfurt kun je misschien dingen wat meer toelichten en ook ben ik heel benieuwd naar de gesprekken met die mensen waar je contact mee hebt gehad etc.. etc..
Hier ben ik dan wel erg benieuwd naar. Aangezien dat gehele stelsel al groter is dan onze melkweg. Daar zullen dan theoretisch miljoenen beschavingen kunnen zijn. Waarom zouden die dan enige interesse tonen in 'onze' aarde. Zo afgelegen en zo niets betekenend voor hen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:52 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De toekomst is moeilijk te voorspellen omdat er nu zoveel krachtige invloeden tot elkaar komen:
De Illuminati agendapunten, de interne ruzies binnen de Illuminati, het 4e Reich, het Andromeda stelsel, de ontwikkelingen in de Kuipergordel en de stand van zaken m.b.t. het LHC experiment.
[..]
Waarschijnlijk zelfde redenen als mensen hadden toen men op "ontdekkingsreis" ging paar honderd jaar terug....quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:24 schreef Knarf het volgende:
[..]
Hier ben ik dan wel erg benieuwd naar. Aangezien dat gehele stelsel al groter is dan onze melkweg. Daar zullen dan theoretisch miljoenen beschavingen kunnen zijn. Waarom zouden die dan enige interesse tonen in 'onze' aarde. Zo afgelegen en zo niets betekenend voor hen.
Kuipergordel en 'anunaki' kan ik mij nog wel iets bij voorstellen omdat die nog enigsinds bij ons in de buurt zitten.
Trap dus niet in Project Blue Beam.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Mijd alle politici en/of zogenaamde filantropie.
Ga zelf op onderzoek uit, m.n. Amerikaanse conspiracy sites/forums.
David Icke is een startpunt; Icke is weliswaar de wekker om wakker te worden, maar voor meer nauwkeurigheid richt je je op de Amerikaanse sites.
Wees ook open voor het zogenaamde paranormale en voor je eigen spirituele ontwikkeling, christelijk denken en zo.
Pas op voor de conpiracy w.b.t. Jezus Christus.
Er zijn plannen voor een fake wederkomst van J.C. met hologrammen in de hemel e.d.,
een J.C. die bi-sexuele relaties promoot. Trap er niet in.
Christus is een geestelijk concept van bewustzijn in relatie tot je eigen ziel, het is geen letterlijk personage.
Dus je reist 2,5 miljoen lichtjaar en je hebt de beschikking over waarschijnlijk miljoenen beschaveningen. En toch is de aarde belangrijk genoeg om daar complotten tegen/met de lokale bewoners te beginnen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:12 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zelfde redenen als mensen hadden toen men op "ontdekkingsreis" ging paar honderd jaar terug....
De reistijd is verwerpelijk toch.. 2,5 miljoen lichtjaren zal totaal geen belang hebben indien we het hebben over een geavanceerde beschaving.quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus je reist 2,5 miljoen lichtjaar en je hebt de beschikking over waarschijnlijk miljoenen beschaveningen. En toch is de aarde belangrijk genoeg om daar complotten tegen/met de lokale bewoners te beginnen.
Dat komt toch zo ongeveer overeen dat jij samen met een aantal bacterien een complot tegen andere bacterien gaat onderhouden op Pluto.
Al is de Bijbel wel bevorderlijk om te lezen, zoals je hebt gezegd. De uitspraken van 'Jezus' daar hebben wel importantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:59 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Pas op voor de conpiracy w.b.t. Jezus Christus.
Er zijn plannen voor een fake wederkomst van J.C. met hologrammen in de hemel e.d.,
een J.C. die bi-sexuele relaties promoot. Trap er niet in.
Christus is een geestelijk concept van bewustzijn in relatie tot je eigen ziel, het is geen letterlijk personage.
Wat niet juist 1 van die annuaki (ofzoiets) theorieen dat wij door hen gecreeerd zijn als werkvolk om goud te delven maar doordat zij het onderling niet helemaal eens waren wij meer vrijheid kregen?quote:Op vrijdag 3 september 2010 13:34 schreef Knarf het volgende:
[..]
Dus je reist 2,5 miljoen lichtjaar en je hebt de beschikking over waarschijnlijk miljoenen beschaveningen. En toch is de aarde belangrijk genoeg om daar complotten tegen/met de lokale bewoners te beginnen.
Dat komt toch zo ongeveer overeen dat jij samen met een aantal bacterien een complot tegen andere bacterien gaat onderhouden op Pluto.
Volgens mij wel ja, en waar is het goud nu? Misschien hebben wij net genoeg om mee te spelen en hier en daar wat neer te leggen maar zijn de kluizen van de CB's allemaal allang leeg en is het 'gekocht' (met papierquote:Op vrijdag 3 september 2010 14:52 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Wat niet juist 1 van die annuaki (ofzoiets) theorieen dat wij door hen gecreeerd zijn als werkvolk om goud te delven maar doordat zij het onderling niet helemaal eens waren wij meer vrijheid kregen?
Dan rest dus de vraag, wat is er zo speciaal aan die zeldzame grondstof dat ze daarvoor een nieuw ras creeeren om het te delven, dat heb ik nooit uit die verhalen op kunnen maken.....quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, en waar is het goud nu? Misschien hebben wij net genoeg om mee te spelen en hier en daar wat neer te leggen maar zijn de kluizen van de CB's allemaal allang leeg en is het 'gekocht' (met papier) door de Alien overlord dudes. Goed geregeld, 'wij geven jullie papier met een fictieve waarde en jullie geven deze uiterst zeldzame grondstof aan ons zodat we [whatever]'
Ach joh, het zijn gewoon intergalactische Dagobert Ducks ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dan rest dus de vraag, wat is er zo speciaal aan die zeldzame grondstof dat ze daarvoor een nieuw ras creeeren om het te delven, dat heb ik nooit uit die verhalen op kunnen maken.....
Als je je echt ervoor interesseert dan moet je het boek, De Twaalfde Planeet van Sacharia Sitchin lezen. Hij is de grondlegger van deze theorie.quote:Op vrijdag 3 september 2010 15:23 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Dan rest dus de vraag, wat is er zo speciaal aan die zeldzame grondstof dat ze daarvoor een nieuw ras creeeren om het te delven, dat heb ik nooit uit die verhalen op kunnen maken.....
Mja maar verder dan speculaties en ongegronde aannames, kwam Sitchin ook niet.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Killaht het volgende:
[..]
Als je je echt ervoor interesseert dan moet je het boek, De Twaalfde Planeet van Sacharia Sitchin lezen. Hij is de grondlegger van deze theorie.
Ohja, klopt inderdaad. Op zich is het wel interessant om in de (vermeende?) Demonisering van Sitchin en zijn (vermeende) gedwongen uitgave van die over obvious fake foto's etc etc etc. te duiken. Ah well, het leuke van onze tijdservaring is dat de toekomst vanzelf dichterbij komt voor ons.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mja maar verder dan speculaties en ongegronde aannames, kwam Sitchin ook niet.
Volgens zijn theorie zou het goud gebruikt worden om de atmosfeer van de thuis planeet Nibiru weer te herstellen.
Ja, maar dan kan je elke theorie en conspiracy een speculatie en ongegronde aanname noemen.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:17 schreef Ticker het volgende:
[..]
Mja maar verder dan speculaties en ongegronde aannames, kwam Sitchin ook niet.
Volgens zijn theorie zou het goud gebruikt worden om de atmosfeer van de thuis planeet Nibiru weer te herstellen.
Die heb ik.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:16 schreef Killaht het volgende:
[..]
Als je je echt ervoor interesseert dan moet je het boek, De Twaalfde Planeet van Sacharia Sitchin lezen. Hij is de grondlegger van deze theorie.
Fascinerend is het zeker.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk topic.
Ondergrondse steden, dat idee is toch fascinerend?
Reistijd is irrelevant, klopt, maar ik heb het meer over alle beschavingen die je binnen die afstand tegenkomt. Waarom vanuit een ander sterrestelsel naar het onze komen, en dan ook nog naar de aarde.quote:Op vrijdag 3 september 2010 14:45 schreef Ticker het volgende:
[..]
De reistijd is verwerpelijk toch.. 2,5 miljoen lichtjaren zal totaal geen belang hebben indien we het hebben over een geavanceerde beschaving.
Maar dan ga je er ervan uit dat er miljoenen beschavingen in onze buurt zitten? Dat lijkt me dan weer niet te kloppen met het huidige wetenschappelijke beeld.quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:45 schreef Knarf het volgende:
[..]
Reistijd is irrelevant, klopt, maar ik heb het meer over alle beschavingen die je binnen die afstand tegenkomt. Waarom vanuit een ander sterrestelsel naar het onze komen, en dan ook nog naar de aarde.
wat maakt het uit of het miljoenen of 1 is. en feit dat mensen met zulke theorieën naar buiten komen is al space genoeg. maar al dit is het halve werk , we zouden eens in actie moeten komen inplaats van via internet discussieeren als er aliens zijn of niet.. of niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:06 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar dan ga je er ervan uit dat er miljoenen beschavingen in onze buurt zitten? Dat lijkt me dan weer niet te kloppen met het huidige wetenschappelijke beeld.
Ik acht er zeker wel een aantal bewoond, en technologisch verder gevorderd, maar niet miljoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |