abonnement Unibet Coolblue
pi_85632551
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:14 schreef Adames het volgende:

[..]

Of vitesse snel aantrekkelijk maken voor andere spelers.
Het gaat niet specifiek om Vitesse. Al had Ajax bakken met geld.....de Nederlandse competitie is en blijft gewoon niet aantrekkelijk voor de grotere spelers.
pi_85632565
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]


Ik geloof ook niet dat die Jordania dat wil, die Schouten roept dat wel maar volgens mij wil die Jordania gewoon samenwerken met Abramovic om zo talenten te laten groeien en door te verkopen.
Eensch
pi_85635662
Mooi om te zien dat mensen denken dat het niet kan in Nederland in 3 jaar kampioen worden.

1) Je hebt geen bakken met geld nodig aangezien de lonen en niveau in nederland over het algemeen veel lager ijn dan bijv Engeland.
2) Met degelijk beleid (goede scouting, proberen het beste et zo weinig mogelijk geld te halen en niet overdreven brede selectie) Kan je zeker wel wat opbouwen.

Daarnaast kan je met huren je club een extra inpuls geven waardoor de resultaten beter worden en de club dus aantrekkelijker, waardoor het makkelijker zal worden in de toekomst betere spelers aan te trekken.

De grote vraag is dan ook is Vitesse daartoe in staat.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 08:02:05 #29
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_85635719
Hopelijk tot niet degraderen ;)
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:34:51 #30
184465 Migue
Sensuele man
pi_85640330
Benieuwd wie er nog meer komen, gaat goed voorlopig, Rajkovic en Matic ^O^
pi_85640721
'Ook doelman Delac op weg naar Vitesse'
Vitesse versterkt zich dinsdag met een drietal huurlingen van Chelsea. Onder hen ook doelman Matej Delac. Dit meldt NUsport. Slobodan Rajkovic en Nemanja Matic zijn de andere versterkingen.


Delac, een Kroatische doelman, moet het vertrek van Piet Velthuizen opvangen. De international staat op het punt te verkassen naar Spanje, waar hij aan de slag wil bij Hércules Alicante. De clubs zijn echter nog in gesprek over de transfer van de derde doelman van het Nederlands elftal.

De achttienjarige Delac staat sinds twee jaar onder contract bij Chelsea. Die club verhuurde hem direct aan Inter Zapresic, omdat hij gezien zijn leeftijd nog niet bij de Londenaren ingeschreven mocht worden.

De 22-jarige Matic en de 21-jarige Rajkovic, voormalig speler van FC Twente en PSV, worden net als Dedac dinsdag gekeurd. Volgens NUsport vindt 's middags de presentatie van het drietal plaats.
Het beste adres voor al uw primeurs!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:46:48 #32
104871 remlof
Europees federalist
pi_85640739
Delac voor Velthuizen dus.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:58:28 #33
186611 Haags
pi_85641109
Ik vind het allemaal maar apart hoor dit gebeuren..
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:05:18 #34
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85641287
Wat een giller, nog geen enkele speler is officieel gepresenteerd. Het is allemaal fake.
pi_85642835
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind het allemaal maar apart hoor dit gebeuren..
Ach....Vitesse wordt een opvanghuis voor een stel Oostblokkers waar men geld aan wil verdienen....niets meer en niets minder.
pi_85644220
Jongens, weten jullie al waarom alle spelers worden gehuurd en niet gekocht?
★★★
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:32:24 #37
131800 Tarado
capô de fusca
pi_85644229
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:56 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Ach....Vitesse wordt een opvanghuis voor een stel Oostblokkers waar men geld aan wil verdienen....niets meer en niets minder.
Voorlopig wel 3 spelers waarvan er 2 echt wel versterkingen zijn,, die keeper ken ik niet, ik vind het wel grappig dit.

Na Cheslki nu Viteski :)
pi_85644246
De licentiecommissie van de KNVB gaat woensdag om de tafel met Merab Jordania, eigenaar van Vitesse. De voetbalbond gaat de Georgiër ondervragen over zijn nevenactiviteiten.

Dat meldt Voetbal International. Vorige week maakte Vitesse bekend dat de club volledig was overgenomen door Jordania. Op dat moment had de KNVB alleen bekeken of de overeenkomst klopt. Dat was het geval. Maar tot een persoonlijke ontmoeting tussen de toezichthouders van de KNVB en Jordania kwam het nog niet.

De KNVB wil controleren of Jordania geen zaakwaarnemer meer is. Het is volgens de regels namelijk verboden om naast het beheren van een club ook nog eens zaakwaarnemer te zijn. Daarnaast wil de voetbalbond de banden met Roman Abramovic, eigenaar van Chelsea, doornemen. Jordania gaf eerder al aan goed bevriend te zijn met Abramovic.

Sinds de komst van Jordania zijn er inmiddels drie spelers naar Arnhem gekomen. Na Ismail Aissati zijn ook Slobodan Rajkovic en Nemanja Matic aan de selectie toegevoegd. Dinsdag trainen zij voor het eerst mee met de ploeg van trainer Theo Bos.


Bron: Foknieuws.nl


De KNVB is natuurlijk doodsbang dat VI straks met een bewijs komt dat er iets in strijd met de eigen reglementen is gebeurd omdat ze het zelf maar half onderzocht hebben.
En bij De Gelderlander zullen ze er ook alles voor over hebben om de onderste steen boven te halen.
Wie dit leest is gek
pi_85644414
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:32 schreef Nieuwschierig het volgende:
De licentiecommissie van de KNVB gaat woensdag om de tafel met Merab Jordania, eigenaar van Vitesse. De voetbalbond gaat de Georgiër ondervragen over zijn nevenactiviteiten.

Dat meldt Voetbal International. Vorige week maakte Vitesse bekend dat de club volledig was overgenomen door Jordania. Op dat moment had de KNVB alleen bekeken of de overeenkomst klopt. Dat was het geval. Maar tot een persoonlijke ontmoeting tussen de toezichthouders van de KNVB en Jordania kwam het nog niet.

De KNVB wil controleren of Jordania geen zaakwaarnemer meer is. Het is volgens de regels namelijk verboden om naast het beheren van een club ook nog eens zaakwaarnemer te zijn. Daarnaast wil de voetbalbond de banden met Roman Abramovic, eigenaar van Chelsea, doornemen. Jordania gaf eerder al aan goed bevriend te zijn met Abramovic.

Sinds de komst van Jordania zijn er inmiddels drie spelers naar Arnhem gekomen. Na Ismail Aissati zijn ook Slobodan Rajkovic en Nemanja Matic aan de selectie toegevoegd. Dinsdag trainen zij voor het eerst mee met de ploeg van trainer Theo Bos.


Bron: Foknieuws.nl


De KNVB is natuurlijk doodsbang dat VI straks met een bewijs komt dat er iets in strijd met de eigen reglementen is gebeurd omdat ze het zelf maar half onderzocht hebben.
En bij De Gelderlander zullen ze er ook alles voor over hebben om de onderste steen boven te halen.
Moeten ze niet nu doen, gewoon als de transferperiode is afgelopen. En dan moet VI/KNVB gelijk krijgen > Jordania moet weg > we zijn van Jordania en Vitesse af (Vitesse kan salaris niet meer betalen) *O*
★★★
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:47:41 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_85644872
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Moeten ze niet nu doen, gewoon als de transferperiode is afgelopen. En dan moet VI/KNVB gelijk krijgen > Jordania moet weg > we zijn van Jordania en Vitesse af (Vitesse kan salaris niet meer betalen) *O*
En als ze dan Sulejmani hebben gehuurd, waar denk je dat hij dan z'n geld gaat halen :?
pi_85645319
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

En als ze dan Sulejmani hebben gehuurd, waar denk je dat hij dan z'n geld gaat halen :?
Vitesse kan het niet meer betalen .. dus KNVB zal iets aan de club Vitesse doen. Huurlingen zullen terugkeren en Ajax betaalt het weer lijkt mij.
★★★
pi_85645475
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:36 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Moeten ze niet nu doen, gewoon als de transferperiode is afgelopen. En dan moet VI/KNVB gelijk krijgen > Jordania moet weg > we zijn van Jordania en Vitesse af (Vitesse kan salaris niet meer betalen) *O*
Beetje vreemde opmerking voor een aanhanger van de (ten onrechte maar toch) meest gehate club van Nederland.
Hier moet je als Ajacied ver boven staan.
Het is maar een spelletje.
Wie dit leest is gek
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:06:26 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_85645658
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:58 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Vitesse kan het niet meer betalen .. dus KNVB zal iets aan de club Vitesse doen. Huurlingen zullen terugkeren en Ajax betaalt het weer lijkt mij.
Ja dat bedoel ik, laat die Jordanovic maar lekker zijn gang gaan en als er een constructie met Abramovic is zullen ze dat wel juridisch goed afgedekt hebben, dat onderzoek zal op niets uitlopen.
pi_85645792
Die banden met Abramovich worden wel steeds duidelijker... het begint op een voorportaal van Chelsea te lijken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_85646087
-te snel geplaats-
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_85647569
tot nu toe alleen huurlingen en sturing en velthuizen weg?
pi_85648889
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:48 schreef farscapevr8 het volgende:
tot nu toe alleen huurlingen en sturing en velthuizen weg?
Vooralsnog een fiasco op papier idd.
pi_85648917
http://www.telegraaf.nl/j(...)753770d.jpg&caption= ©right= &artid=7464709&artsec=vitesse&artparsec=Telesport&arttit=Vitesse presenteert Matic en Rajkovic
★★★
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:22:49 #49
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_85649010
Wanneer wordt die dikke vriend van de Georgische big boss, Johan Boskamp, gepresenteerd als nieuwe trainer?

Arme Theo Bos, veel te goedgelovig.
pi_85650292
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef Linkerrijtje het volgende:
Wanneer wordt die dikke vriend van de Georgische big boss, Johan Boskamp, gepresenteerd als nieuwe trainer?

Arme Theo Bos, veel te goedgelovig.
Johan Boskamp _O-

Dat zou wel een grap zijn... dan worden ze zeker geen kampioen :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')