abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85624413
Ook het krijgen van een vriendin wilt maar niet lukken en ik voel me er een beetje rot door, eerst was ik best wel een populaire jongen waar ik ook kwam op straat genoot ik van de vrouwelijke aandacht. ik werd door genoeg meiden aangekeken nu lijkt het alsof ze niet meer naar me om kijken en me links laten liggen ik krijg geen oogcontact met meiden weer want waanneer ik het opzoek kijken ze de laatste tijd snel weg of negeren mijn blik, als je om je heen kijkt zie je dat veel jongens succesvol een meid kunnen scoren een vriendin kunnen krijgen en bij mij wilt het niet lukken om er een te krijgen, daarom voel ik me een beetje rot :')

Verder ben ik een introverte persoon en dat houd in dat ik niet gemakkelijk een gesprek met anderen durft aan te knopen maar aan mijn uiterlijk ligt het niet want zie er absoluut niet verkeerd uit

mijn vraag hebben jullie nog goede tips om weer veel meiden aan te trekken, zodat ze weer met me gaan flirten?
pi_85624507
je hebt misschien een beetje last van uitstralingsverlies.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:36:27 #3
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_85624891
Eens een andere kledingstijl proberen? Misschien dat de meiden op je huidige outfit wat zijn uitgekeken.
Today's mood: sponsored by coffee.
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:37:27 #4
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_85624934
Oja nog een vraag: lelijke meisjes kijken nog wel naar je om? Omdat je zo expliciet 'knappe meisjes' in je TT zet...
Today's mood: sponsored by coffee.
pi_85624946
Uitstraling, uitstraling man!
pi_85624954
Ben je misschien gestopt met douchen?
pi_85624989
Zorg dat je altijd een morning-after-condoom bij hebt.

Dan straal je uit dat je er klaar voor bent, en dat zien vrouwen.

[ Bericht 1% gewijzigd door AceOfDubs op 23-08-2010 21:50:35 ]
pi_85625438
Dan probeer je toch gewoon eens een lelijke... Of een dikke ?
Some say.... He eats pigeons for breakfast
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:53:00 #9
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_85625632
Vaak is het een spiraal. Dan kijken ze niet meer en praat je jezelf aan dat je 'het' niet meer hebt. Daardoor wordt je minder zelfverzekerd en gaat je uitstraling minder vriendelijk en open worden. Daardoor willen ze je niet meer.

Voor tips kan je altijd mijn boek aanschaffen:

How to be a player.

Of kijk even op deze site. Klikkerdeklik!
pi_85626033
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja nog een vraag: lelijke meisjes kijken nog wel naar je om? Omdat je zo expliciet 'knappe meisjes' in je TT zet...
Is niet specifiek gedoeld op knappe meisjes maar meiden die ik qua uiterlijk wel ziet zitten. voorheen kreeg ik regelmatig oogcontact met meiden die ik tegemoet kwam en daarnaast ook zag zitten maar nu lijkt het alsof meiden me negeren ook als ik naar ze kijk bijv als het een mooi meisje is..het is vaker zo dat er dagen zijn dat ik die ogen van meiden op me voel branden waar ik komt in de stad, andere dagen flirten meisjes niet met me op straat ook als ik oogcontact probeert te zoeken. het is wisselend

Ik vraag eigenlijk naar tips om weer zelfverzekerder te worden zodat meiden me weer aantrekkelijk gaan vinden?

[ Bericht 6% gewijzigd door Goodboy op 23-08-2010 22:06:40 ]
pi_85626316
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef Goodboy het volgende:

[..]

Is niet specifiek gedoeld op knappe meisjes maar meiden die ik qua uiterlijk wel ziet zitten. voorheen kreeg ik regelmatig oogcontact met meiden die ik tegemoet kwam en daarnaast ook zag zitten maar nu lijkt het alsof meiden me negeren ook als ik naar ze kijk bijv als het een mooi meisje is..het is vaker zo dat er dagen zijn dat ik die ogen van meiden op me voel branden waar ik komt in de stad, andere dagen flirten meisjes niet met me op straat ook als ik oogcontact probeert te zoeken. het is wisselend
Same problem, ik heb ook een ernstig tekort aan flirt. Terwijl ik 3 jr geleden nog in discotheken kwam waar ik met elk meid kon flirten waar ik toevallig langsliep, zelfs tot aan de gararobe. Of vrouwen zeiden die jongen daar is echt de knapste jongen hier binnen.

Ik flirt nog welleens maar het word steeds minder en het duurt niet langer dan 10 seconden.

Onlangs fietste ik langs 2 meiden van 14 en 15 ofzo en die zaten gewoon te smoezen dat ze mij lelijk vonden :'(

[ Bericht 3% gewijzigd door picardmike op 23-08-2010 22:12:40 ]
UITGESCHREVEN
pi_85626360
Bij mij is het precies andersom, en dat bevalt me wel! :)
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:18:48 #13
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_85626967
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef Goodboy het volgende:

[..]

Ik vraag eigenlijk naar tips om weer zelfverzekerder te worden zodat meiden me weer aantrekkelijk gaan vinden?
Waarschijnlijk heb je een hele desperate hongerige blik in je ogen.
pi_85627051
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef Joe-Momma het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je een hele desperate hongerige blik in je ogen.
Tja is dat de oorzaak of het gevolg?
UITGESCHREVEN
pi_85629248
Meer alcohol drinken.
pi_85630955
Niet mee zitten. ik heb eigenlijk hetzelfde, maar dan met de mannen. het verschilt gewoon echt per dag of ze wel of niet kijken,interesse tonen en flirten. Heel raar...maar waar. Niet aan jezelf gaan twijfelen want dan verlies je het echt.

het boeide mij nooit genoeg om er een topic over te maken
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:04:05 #17
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_85631120
Je hebt wel issues heah?
The remedy is the experience.
pi_85631167
-edit- doe normaal

[ Bericht 88% gewijzigd door Re op 24-08-2010 00:14:17 ]
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:45:26 #19
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_85632611
Ik merk dat ik vooral oogcontact heb, wanneer ik er totaal niet mee bezig ben. Ben je er niet teveel mee bezig?

Maar ja, aan de andere kant wil je soms wel eens de eerste zijn die kijkt en dan zul je toch eraan moeten denken :). Mij lukt me dat zo goed als nooit.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:46:54 #20
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_85632658
Je hoofd geschoren tot op den millimeterds????????
Kijk in de spiegel en vertel ons wat je ziet...ouderdom is niet leuk!!!!!!!! :'(
Snollebolt
pi_85632736
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef picardmike het volgende:

[..]

Terwijl ik 3 jr geleden nog in discotheken kwam waar ik met elk meid kon flirten waar ik toevallig langsliep, zelfs tot aan de gararobe.
Tot je zei: "Zullen we even naar de gararobe gaan?'
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_85632741
Als niks helpt kan je nog altijd naar de sportschool gaan
pi_85632783
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 00:50 schreef superdrufus het volgende:
Als niks helpt kan je nog altijd naar de sportschool gaan
Dat is sowieso geen verkeerd plan.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:57:51 #24
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_85632933
Was je toen het nog goed ging allemaal net zo gefocussed op het krijgen van een vriendin als nu? Indien 'nee'', dan heb je daar de onderliggende reden. Als het oogcontact telkens goed verloopt dan maakt het niet zo uit als er een niet kijkt en lukt het erna weer. Lukthet een paar keer niet en gaat het je ergeren, dan ga je telkens op zoek naar die bevestiging. Ellke keer dat het dan niet lukt, daar til je zwaarder aan en bevestigt wat je al dacht; ''waarom ben ik nu niet aantrekkelijk meer?'' en gaat het vanaf dan van kwaad tot erger. Aan je uiterlijk lag het blijkbaar niet want het is een tijd wel goed gegaan. Dan moet er wel iets in je houding zijn veranderd.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 02:36:54 #25
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85634790
Persoonlijk denk ik dat het gewoon met leeftijd te maken heeft. Hoe oud was je toen en hoe oud was je nu?

Wanneer je 16 bent, kijken alle meisjes naar de mooi boys. Die leuke oorbellen, schone schoenen, brede schouders, D&G T-shirt en nette kapsel vinden al de jonge meisjes sexy. Bovendien zijn ze allemaal single en willen ze weten hoeveel aandacht ze kunnen krijgen enzovoorts.

Wanneer ze 20 zijn, is het anders. Dan zijn ze niet meer zo aandachtsgeil en een mooie kop hebben is niet genoeg. Immers, tegen die tijd hebben ze de mooi boys al gehad en ze hebben hun goede en slechte ervaringen al. Dus dan gaan ze niet expres zoveel mogelijk oogcontact maken met jongens.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')