Is niet specifiek gedoeld op knappe meisjes maar meiden die ik qua uiterlijk wel ziet zitten. voorheen kreeg ik regelmatig oogcontact met meiden die ik tegemoet kwam en daarnaast ook zag zitten maar nu lijkt het alsof meiden me negeren ook als ik naar ze kijk bijv als het een mooi meisje is..het is vaker zo dat er dagen zijn dat ik die ogen van meiden op me voel branden waar ik komt in de stad, andere dagen flirten meisjes niet met me op straat ook als ik oogcontact probeert te zoeken. het is wisselendquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja nog een vraag: lelijke meisjes kijken nog wel naar je om? Omdat je zo expliciet 'knappe meisjes' in je TT zet...
Same problem, ik heb ook een ernstig tekort aan flirt. Terwijl ik 3 jr geleden nog in discotheken kwam waar ik met elk meid kon flirten waar ik toevallig langsliep, zelfs tot aan de gararobe. Of vrouwen zeiden die jongen daar is echt de knapste jongen hier binnen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef Goodboy het volgende:
[..]
Is niet specifiek gedoeld op knappe meisjes maar meiden die ik qua uiterlijk wel ziet zitten. voorheen kreeg ik regelmatig oogcontact met meiden die ik tegemoet kwam en daarnaast ook zag zitten maar nu lijkt het alsof meiden me negeren ook als ik naar ze kijk bijv als het een mooi meisje is..het is vaker zo dat er dagen zijn dat ik die ogen van meiden op me voel branden waar ik komt in de stad, andere dagen flirten meisjes niet met me op straat ook als ik oogcontact probeert te zoeken. het is wisselend
Waarschijnlijk heb je een hele desperate hongerige blik in je ogen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:01 schreef Goodboy het volgende:
[..]
Is niet specifiek gedoeld op knappe meisjes maar meiden die ik qua uiterlijk wel ziet zitten. voorheen kreeg ik regelmatig oogcontact met meiden die ik tegemoet kwam en daarnaast ook zag zitten maar nu lijkt het alsof meiden me negeren ook als ik naar ze kijk bijv als het een mooi meisje is..het is vaker zo dat er dagen zijn dat ik die ogen van meiden op me voel branden waar ik komt in de stad, andere dagen flirten meisjes niet met me op straat ook als ik oogcontact probeert te zoeken. het is wisselend
Ik vraag eigenlijk naar tips om weer zelfverzekerder te worden zodat meiden me weer aantrekkelijk gaan vinden?
Tja is dat de oorzaak of het gevolg?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je een hele desperate hongerige blik in je ogen.
Tot je zei: "Zullen we even naar de gararobe gaan?'quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:06 schreef picardmike het volgende:
[..]
Terwijl ik 3 jr geleden nog in discotheken kwam waar ik met elk meid kon flirten waar ik toevallig langsliep, zelfs tot aan de gararobe.
Dat is sowieso geen verkeerd plan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:50 schreef superdrufus het volgende:
Als niks helpt kan je nog altijd naar de sportschool gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |