Zoiets gebeurt ook gewoon bij bekabeld internet, daarnaast zou het best kunnen dat de router resetten inderdaad iets uithaalt maar dat heeft dan nog steeds niets met het wifi te maken.quote:
Trusten!quote:
ik flikker dr gewoon altijd de kabels uit als het kapot is. pro tipquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:54 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zoiets gebeurt ook gewoon bij bekabeld internet, daarnaast zou het best kunnen dat de router resetten inderdaad iets uithaalt maar dat heeft dan nog steeds niets met het wifi te maken.
Hmm denk gewoon dat je provider aan het kutten is en dat het morgen weer werkt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:00 schreef ynuhh het volgende:
Oh, dat begrijp ik niet.![]()
Ik laat mijn vriend er morgen wel even naar kijken, want youtube werkt ook niet. Thanks anyway!
Van je router even de stroom af halen en dan weer aanzetten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:00 schreef ynuhh het volgende:
Oh, dat begrijp ik niet.![]()
Ik laat mijn vriend er morgen wel even naar kijken, want youtube werkt ook niet. Thanks anyway!
Lekker wijf, lekkere muziek.quote:
Nou, nummers ken ik ook niet van hem, maar hij speelt altijd bij Voetbal International.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:10 schreef Japsnars het volgende:
Van welke nummers moet ik Danny Vera kennen?
Ah, de wegzap momenten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nou, nummers ken ik ook niet van hem, maar hij speelt altijd bij Voetbal International.
En Escha staat daar achter de bar.quote:
quote:
I see dead people.quote:
Wut? Nee dat is Katy.quote:
intro?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
En ik ga slapen want ik moet naar school om half 1. doei doei.
Nee, dat laadt de pagina gewoon. Ctrl+f5 verwijdert de cache en laad dan de pagina opnieuw waardoor dus alle bestanden die door de pagina worden gebruikt (css, plaatjes) ook opnieuw worden geladen.quote:
dag.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
En ik ga slapen want ik moet naar school om half 1. doei doei.
Cop out al gezien?quote:
Gedownload, ja. Maar ik heb nog 850 gb te vullenquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Weer een schitterende soap gevonden, Stellenbosch. In 't Afrikaans, NL2.
Vinden dêh nie prachtig nie van die streeksoaps.quote:
Ik vind het schitterendquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vinden dêh nie prachtig nie van die streeksoaps.
Ik zie een avatar.quote:
Dat zal ik maar als een compliment beschouwen.quote:
Fuck yesquote:
Kende ik al, lang niet zo leuk als Boven Wotter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
Weer een schitterende soap gevonden, Stellenbosch. In 't Afrikaans, NL2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |